Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: Τα σχολεία μπορούν να είναι φάροι κοινωνικής επαγρύπνησης και πολιτισμού

 

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ-11092013Κοντά στους μαθητές, καθηγητές και γονείς κατά την τέλεση του καθιερωμένου αγιασμού με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς βρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Σχεδιασμού της Π.Κ.Μ. κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης.

 

Ο κ. Αντιπεριφερειάρχης επισκέφτηκε συμβολικά σχολικές μονάδες της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει και να αφουγκραστεί τον σχολικό παλμό σε μία δύσκολη περίοδο για την ελληνική κοινωνία και σχολική κοινότητα.

 

Σχολιάζοντας την επικαιρότητα, ο κ. Θεοδωρίδης δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχηθώ καλή δύναμη στους γονείς και στις οικογένειες των μαθητών και καλή σχολική χρονιά στους δασκάλους και στους καθηγητές οι οποίοι διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην εκπαίδευση των μαθητών και πρέπει να είναι κοντά τους και να δείχνουν κατανόηση. Επιτελούν λειτούργημα και πρέπει να είναι απερίσπαστοι στο σημαντικό εκπαιδευτικό τους έργο. Η κρίση άλλωστε έχει δημιουργήσει προβλήματα στον οικογενειακό και κοινωνικό περίγυρο των μαθητών με αποτέλεσμα, πολλές φορές, αυτοί να επηρεάζονται αρνητικά. Ελπίζω και εύχομαι ότι η πολιτεία θα ακούσει με προσοχή τα αιτήματά τους και θα ανταποκριθεί ανάλογα. Μέσα από τον διάλογο, με λογική και σύνεση προκύπτουν συνήθως κοινά αποδεκτές λύσεις.

 

Επίσης εύχομαι καλή πρόοδο στους μαθητές οι οποίοι θα πρέπει να αποκτήσουν πολλά εφόδια και να αναπτύξουν ικανότητες που θα τους καταστήσουν ανταγωνιστικούς σε μία κοινωνία με κύρια χαρακτηριστικά την αβεβαιότητα, την παγκοσμιοποίηση και τις νέες τεχνολογίες. Προσηλωμένοι στον στόχο τους μπορούν να τα καταφέρουν με τη συνδρομή των καθηγητών και τον γονέων.

 

Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δίνουμε έναν καθημερινό αγώνα ώστε να βελτιώνονται συνεχώς οι συνθήκες μάθησης της νέας γενιάς στην Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας. Κατασκευάζουμε νέα διδακτήρια, υποστηρίζουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα και ανταποκρινόμαστε άμεσα στις σχολικές ανάγκες συνεργαζόμενοι με τους Δήμους που έχουν πλέον την αρμοδιότητα συντήρησης των σχολικών κτιρίων.

 

Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφέρω το θέμα της μεταφοράς των μαθητών για το οποίο έχω επανειλημμένα τονίσει με σχετικές μου επιστολές την κρισιμότητα του ζητήματος και την αναγκαιότητα να επιλυθεί άμεσα. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη δυσκολίες στην επίλυσή του. Όλοι οι μαθητές έχουν δικαίωμα στην μάθηση και η πολιτεία οφείλει να διευκολύνει την πρόσβαση στην εκπαίδευση όλων των μαθητών, ακόμη και αν κατοικούν σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές.

 

Υπάρχει ένας κοινωνικός αναβρασμός ο οποίος μπορεί να αξιοποιηθεί και να διοχετευτεί με δημιουργικό τρόπο για τη βελτίωση των συνθηκών της σχολικής ζωής. Είναι σημαντικό και κρίσιμο να διατηρήσουμε την κοινωνική αλληλεγγύη, τις καλές σχέσεις και την συνεργασία μεταξύ μας που αποτελούν προϋπόθεση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων».