«Αγαπώ την Έδεσσα, τα νερά, τα κεράσια και τους ανθρώπους της» δήλωσε η Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά περνώντας από το Περίπτερο της Έδεσσας & της Ορεινής Πέλλας δίνοντας ευχές για μια επιτυχημένη τουριστικά χρονιά.

H Πόλη της Έδεσσας συμμετείχε στην φετινή έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2017 στο εκθεσιακό κέντρο της Θεσσαλονίκης (10-12 Νοεμβρίου) προβάλλοντας τα αξιοθέατα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής της Ορεινής Πέλλας με κυρίαρχο όπλο το Χιονοδρομικό Κέντρο Βόρας-Καϊμάκτσαλάν, τον Αγιο Αθανάσιο και τα χωριά της Ορεινής Πέλλας.


Στην φετινή εκθεσιακή παρουσία της Έδεσσας οργανώθηκαν μια σειρά από δράσεις στις οποίες συμμετείχαν οργανωμένα τουριστικές επιχειρήσεις από τον Άγιο Αθανάσιο, την Καρυδιά και την Έδεσσα ενώ αξιόλογη ήταν η παρουσία σε 3 συνέδρια όπως επίσης αγιοσημείωτο ήταν όλο το φάσμα των επαφών με δημοσιογράφους, φορείς τουρισμού, πολιτιστικούς φορείς οι οποίοι εκδήλωσαν το ενδιαφέρον να γνωρίσουν την Έδεσσα και την περιοχή μέσα από το Βασικό εργαλείο προώθησης που είναι η κάρτα πόλης Έδεσσας, η Edessa City Card.

Η εκθεσιακή συμμετοχή οργανώθηκε από την Δημοτική Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και υποστηρίχθηκε μέσα από στελέχη της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Έδεσσας. Η συμμετοχή μας κρίνεται επιτυχής και οι προσπάθειες μας θα ενταθούν σύμφωνα με την πρόεδρο της επιχείρησης κ. Νατάσα Ιατρίδου.

Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Έδεσσας κ.Τάκη Γιάννου η στήριξη της προσπάθειας βρήκε ανοικτά αυτιά μεγάλων ταξιδιωτικών ομίλων που αναμένεται να ενισχύσουν την προσπάθειά τους να περιλαμβάνουν την Έδεσσα και την περιοχή στα προγράμματά τους. Επίσης σύμφωνα με τον κ.Ευάγγελο Κυριακού ιδιαίτερα σημαντική είναι η φιλική εικόνα που έχει η πόλη για τους επισκέπτες από την Ρωσία & το Ισραήλ χώρες που θα αυξήσουν την παρουσία τους πέραν των κλασσικών δυτικοευρωπαικών αγορών ενώ αναμένεται και ενίσχυση του αριθμού των Ασιατών. Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η αναφορά στις κινήσεις του Δήμου Έδεσσας για τα βήματα του Χο Τσι Μινχ σε ημερίδα που οργάνωσε το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης παρουσία 600 προσκεκλημένων. Όπως ειπώθηκε ο σωστός συνδυασμός οργανωμένων αξιοθεάτων, πολιτιστικών εκδηλώσεων, τοπικών προϊόντων και τοπικής γαστρονομίας μαζί με ένα δίκτυο φιλοξενίας και προώθησης του προορισμού μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά ευεργετικά για τον τοπικό πληθυσμό.