Σε εκδηλώσεις γευσιγνωσίας ελληνικών προϊόντων και τουριστικής προβολής των ελληνικών Περιφερειών στο Βέλγιο, που πραγματοποιήθηκαν από τις 31 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου 2014, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας-Αντιπεριφέρεια Εξωστρέφειας, Καινοτομίας και Νέων Τεχνολογιών, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, με την υποστήριξη του Κέντρου Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης-Αναπτυξιακής Ένωσης Μακεδονίας (ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ).
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κάνει για μια ακόμη φορά πράξη την εξωστρέφεια και στον τομέα του τουρισμού, μέσα από την επιτυχημένη συμμετοχή της στις εκδηλώσεις προβολής των ελληνικών προϊόντων και των τουριστικών προορισμών στο Βέλγιο, που πραγματοποιήθηκαν στις Βρυξέλλες και στην Αμβέρσα στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας, με την υποστήριξη του ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ. Η Κεντρική Μακεδονία έδωσε δυναμικά το “παρών” σε μια μεγάλη τουριστική διοργάνωση, με βασική επιδίωξη την ανάδειξη των ποιοτικών προϊόντων της περιοχής και την περαιτέρω ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας στις αγορές-στόχους της Ευρώπης», υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Η πρώτη εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο χώρο του BrusselsPressClubEurope, από τις 31 Μαρτίου έως την 1η Απριλίου 2014, σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (Ο.Ε.Υ.) της ελληνικής Πρεσβείας στις Βρυξέλλες και τον ΟΠΕ, είχε ως κεντρικό στόχο τη διήμερη παρουσίαση και γευσιγνωσία των ελληνικών προϊόντων σε Βέλγους δημοσιογράφους και προμηθευτές, καθώς και την προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που ήταν ανοιχτή για το κοινό, προσφέρθηκαν στους επισκέπτες ελληνικοί μεζέδες και πραγματοποιήθηκαν επαγγελματικές συναντήσεις Ελλήνων επαγγελματιών με βελγικές επιχειρήσεις.
Στη δεύτερη εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην Αμβέρσα στις 3 Απριλίου 2014, στον πολιτιστικό χώρο του HORTA, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής της ΠΚΜ σε 150 τουριστικούς πράκτορες της βελγικής αγοράς, ανάμεσά τους και τους δύο μεγαλύτερους του χώρου, JETAIR–TUI και THOMASCOOK. Στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είχαν παρουσία η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής και ελληνικές αλυσίδες ξενοδοχείων.
Η Αντιπεριφερειάρχης Εξωστρέφειας, Καινοτομίας και Νέων Τεχνολογιών Τζελίνα Μακραντωνάκη τόνισε τη σπουδαιότητα των δύο εκδηλώσεων στις Βρυξέλλες και την Αμβέρσα για την προώθηση των προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας στο εξωτερικό και για την ενδυνάμωση της τουριστικής εικόνας της Π.Κ.Μ. στις αγορές της Ευρώπης. «Οι εκδηλώσεις προβολής των ελληνικών Περιφερειών στο Βέλγιο αποτέλεσαν μια εξαιρετική ευκαιρία τόσο για μας όσο και για τους επαγγελματίες της Κεντρικής Μακεδονίας να αναδείξουμε από κοινού τα μοναδικά προϊόντα της μακεδονικής γης και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας στον τομέα του τουρισμού. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά το ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ για την υποστήριξη των εκδηλώσεων στο Βέλγιο, καθώς και την ελληνική πρεσβεία στις Βρυξέλλες και το γραφείο ΕΟΤ Βελγίου για την πολύ καλή συνεργασία», υπογράμμισε η κ. Μακραντωνάκη.