Αντιπεριφερειάρχης Θ. Θεοδωρίδης: Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών προς τον πολίτη μπορεί να ωφεληθεί από τη χρήση των νέων τεχνολογιών
Η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας εγκαινίασε τις προηγούμενες ημέρες έναν νέο τρόπο ενημέρωσης των πολιτών για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους από τις υπηρεσίες. Οι πολίτες ενημερώνονται για την ολοκλήρωση των υποθέσεών τους και την παραλαβή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, αδειών μέσω της αποστολής άμεσων μηνυμάτων (SMS) από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Διεύθυνσης.
Η Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό πολιτών καθημερινά σ’ ένα μεγάλο εύρος διαφορετικών υποθέσεων. Μέσα από δράσεις ανασχεδιασμού και καλύτερης οργάνωσης των υπηρεσιών, πλέον οι περισσότερες υποθέσεις και αιτήματα που υποβάλλονται διεκπεραιώνονται ακόμη και αυθημερόν.
Σε δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης αναφέρει: «Η νέα δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης των πολιτών ήταν μία πρωτοβουλία του Διευθυντή κ. Χρήστου Νηστέλκα και των στελεχών της υπηρεσίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και με μηδενικό κόστος για το δημόσιο, καθώς αξιοποιείται η τεχνολογία του συστήματος ΣΥΖΕΥΞΙΣ. Η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας και δέσμευση των στελεχών και ηγεσίας της Περιφέρειας. Πρωτοβουλίες βελτίωσης της ποιότητας και εξοικονόμησης πόρων, προωθούνται από την Κυβέρνηση στο πλαίσιο της Διοικητικής Μεταρρύθμισης ενώ είναι σημαντικό να υποστηρίζονται από όλους, ιδιαίτερα στην τρέχουσα περίοδο της οικονομικής κρίσης και του εντεινόμενου διεθνούς ανταγωνισμού».