Με θέμα «Ο δρόμος του ελληνικού τουρισμού προς την επιτυχία» ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Μακεδονίας-Θράκης οργανώνει το ετήσιο συνέδριο τουρισμού, που πραγματοποιείται φέτος για τρίτη χρονιά, στο πλαίσιο της Philoxenia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της HELEXPO-ΔΕΘ, στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», το Σάββατο 15 Νοεμβρίου, από 9.30 π.μ-5 μ.μ.
Με γνώμονα την μεγαλύτερη ανάδειξη του ελληνικού Τουρισμού ως καίριο μοχλό ανάπτυξης της οικονομίας της χώρας μας, καθώς επίσης και την βιωματική εκπαίδευση των σπουδαστών του, το Ι.ΙΕΚ ΞΥΝΗ Μακεδονίας με τους σπουδαστές του τομέα Τουρισμού – Επισιτισμού, δε θα μπορούσαν να μη συμμετάσχουν στη διοργάνωση.
Το συνέδριο απευθύνεται σε εκπροσώπους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, τουριστικά γραφεία, tour operators, ανώτατα στελέχη αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εταιρειών, επιμελητήρια, σε όλους τους δημόσιους φορείς τουρισμού, σε επαγγελματικές οργανώσεις του ιδιωτικού τομέα καθώς και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών.
Στο πάνελ του συνεδρίου θα συμμετάσχει η Μαρία Σαββίδου, σπουδάστρια του τομέα Τουρισμού του Ι.ΙΕΚ ΞΥΝΗ Θεσσαλονίκης, η οποία θα πραγματοποιήσει εισήγηση στη θεματική ενότητα: «Τουρισμός και Νέοι» εκφράζοντας την φωνή των συνομηλίκων της σχετικά με τις επιλογές τους που αφορούν στον Τουρισμό, τις εναλλακτικές μορφές του και τη συμβολή του διαδικτύου στην ενημέρωση των νέων.
Οι θεματικές ενότητες του συνεδρίου περιλαμβάνουν :
- Τιμολογιακή πολιτική και βιωσιμότητα των ξενοδοχείων
- Το προφίλ των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα
- Τουριστικές σχολές της Ελλάδας – η επαγγελματική κατάρτιση των αποφοίτων σε σχέση με την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών
- Πόσο επιτυχημένο ήταν τελικά το 2014 για τον τουρισμό;
- Στρατηγική προώθησης και διαφορές μεταξύ των ελληνικών τουριστικών προορισμών
- Τουριστική αξιοποίηση των αρχαιολογικών ανασκαφών που πραγματοποιούνται στον ελληνικό χώρο.
- Η αξία της εκπαίδευσης – ανταγωνιστικές μέθοδοι και ανάπτυξη των επιχειρήσεων
- Ανάλυση και αξιολόγηση εδεσματολογίων σε μονάδες μαζικής εστίασης. Τα προϊόντα της πρότυπης επιχείρησης
- Κλειδί της επιτυχίας η επιλογή του προμηθευτή