Σειρά πρωτοβουλιών που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία των δήμων αναλαμβάνει η ΚΕΔΕ, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες των δήμων, τις οποίες κοινοποιεί σε όλους τους δημάρχους της χώρας με επιστολή του ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης.
Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες αυτές περιλαμβάνεται η σύσταση και επιχειρησιακή οργάνωση ενός ολοκληρωμένου Υποστηρικτικού Δικτύου Ενημέρωσης όλων των Δήμων της Χώρας , υπό τη μορφή HELP DESK.
«Η συγκεκριμένη νέα υπηρεσία, διευκρινίζει ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, θα αναλάβει να συγκεντρώνει, καταγράφει και να δίνει άμεσες απαντήσεις και λύσεις (το αργότερο εντός 24 ωρών) σε τρέχοντα θέματα που απασχολούν τους Δήμους, αντιμετωπίζοντάς τα υπεύθυνα, με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο, αξιοποιώντας ταυτόχρονα το επιστημονικό δυναμικό που στελεχώνει τις υπηρεσίες της ΚΕΔΕ».
Για τη λειτουργία του HELP DESK τίθεται στη διάθεσή των δήμων από σήμερα Τρίτη 14 Ιουλίου στην ΚΕΔΕ :
Δύο (2) απευθείας τηλεφωνικές γραμμές (210-3800682 & 2132147577).
Μια (1) τηλεφωνική γραμμή fax ( 210 – 3307183)
Ένας (1) λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] .
Παράλληλα με τη λειτουργία του τηλεφωνικού υποστηρικτικού δικτύου, σημειώνει Γ. Πατούλης, υπάρχει και η δυνατότητα μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της ΚΕΔΕ ( www.kedke.gr ) οι δήμοι να έχουν άμεση και καθημερινή ενημέρωση για θέματα της ΚΕΔΕ και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.