Σας καλούμε να προσέλθετε σε δημόσια τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Έδεσσας, που θα διεξαχθεί στο Δημαρχιακό Μέγαρο στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 18.30΄ σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 65 & 67 του Ν.3852/2010 για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
1. Επικύρωση πρακτικών της 15ης, 16ης & 17ης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της 4ης, 13ης & 30ης Αυγούστου 2015 (Εισηγητής: Πρόεδρος Δ.Σ.).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
2. Συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής Προσωρινής & Οριστικής Παραλαβής του έργου «Επέκταση αρδευτικού Νησίου» (αρ.μελ 22/13) (Εισηγητής: Δ/νση Τ.Υ. & Πολεοδομίας).
3. Συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής Προσωρινής & Οριστικής Παραλαβής του έργου «Επέκταση αρδευτικού δικτύου Νησίου» (αρ.μελ 26/14) (Εισηγητής: Δ/νση Τ.Υ. & Πολεοδομίας).
4. Συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής Προσωρινής & Οριστικής Παραλαβής του έργου «Μικρά τεχνικά έργα σε κοινόχρηστους χώρους ΔΕ Έδεσσας» (αρ.μελ 16/14) (Εισηγητής: Δ/νση Τ.Υ. & Πολεοδομίας).
5. 7η Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος έτους 2015 (Εισηγητής: Δ/νση Τ.Υ. & Πολεοδομίας).
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
6. 26η Αναμόρφωση Προϋπολογισμού οικ. έτους 2015 (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
7. Οικονομική επιχορήγηση στη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Έδεσσας. (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών)
8. Οικονομική επιχορήγηση στο Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου με την επωνυμία «ΕΥ ΖΗΝ». (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών)
9. Οικονομική επιχορήγηση στις Σχολικές Επιτροπές για την κάλυψη λειτουργικών τους αναγκών (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
10. Έγκριση δαπανών για συμμετοχή Δημοτικής Συμβούλου στην τακτική τριμηνιαία συνάντηση εργασίας των Δήμων μελών του ΕΔΔΥΠΠΥ (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών)
11. Οικονομική επιχορήγηση του Α.Σ. ΚΑΡΑΤΕ ΕΔΕΣΣΑΣ (Εισηγητής: Αντιδήμαρχος Οικονομικών).
12. Έγκριση της έκθεσης Γ΄ τριμήνου του έτους 2015 για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
13. Αναπροσαρμογή ή μη των τελών καθαριότητας και φωτισμού (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
14. Αναπροσαρμογή ή μη του συντελεστή του φόρου που προβλέπεται από το άρθρο 10 του Ν. 1080/80 (Φόρος ηλεκτροδοτούμενων χώρων) (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
15. Αναπροσαρμογή ή μη του συντελεστή του Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
16. Αναπροσαρμογή ή μη του τέλους χρήσης πεζοδρομίων και υπεδάφους από αντλίες υγρών καυσίμων (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
17. Αναπροσαρμογή ή μη του τέλους χρήσης πεζοδρομίων – κοινοχρήστων χώρων (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
18. Αναπροσαρμογή ή μη του τέλους διαφήμισης (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
19. Αναπροσαρμογή ή μη των τελών πεζοδρομίων – κοινοχρήστων χώρων κ.λπ. για κάθε περίπτωση (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
20. Αναπροσαρμογή ή μη των δικαιωμάτων για την αποκατάσταση δημοτικών οδών (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
21. Αναπροσαρμογή ή μη των τελών και δικαιωμάτων νεκροταφείου (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
22. Αναπροσαρμογή ή μη των δικαιωμάτων χρήσης διαφόρων ειδών δημοτικών οχημάτων (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
23. Αναπροσαρμογή ή μη των τελών και δικαιωμάτων άρδευσης και συντήρησης αγροτικών και δημοτικών δρόμων και χρήσης δημοτικών εκτάσεων στη Δ.Κ. Έδεσσας και στις Τ.Κ. Άγρα, Βρυττών, Καρυδιάς, Σωτήρας, Φλαμουριάς, Νησίου, Άρνισσας, Περαίας, Αγ. Αθανασίου, Παναγίτσας και Γραμματικού (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
24. Αναπροσαρμογή ή μη του ημερήσιου τέλους για τη χρήση χώρου στις λαϊκές αγορές του Δήμου (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
25. Εξέταση αίτησης κτηνοτρόφων για εισαγωγή ποιμνίων σε αγροκτήματα (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
26. Εκμίσθωση δημοτικού ακινήτου που βρίσκεται στην Τ.Κ. Μεσημερίου (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
27. Συζήτηση και λήψη απόφασης για τον τρόπο επωφελέστερης αξιοποίησης ενός διαμερίσματος του κληροδοτήματος «Σταύρου Τερζή» (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
28. Λύση σύμβασης μίσθωσης δημοτικού αναψυκτηρίου που βρίσκεται στην Τ.Κ. Άρνισσας(Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
29. Τροποποίηση της αριθμ. 214/2015 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα «Επιβολή δικαιώματος βοσκής οικον. έτους 2015, για τη Δ.Ε. Έδεσσας» (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών & Ο.Ε.).
30. Συζήτηση και λήψη απόφασης για τη μίσθωση του δημοτικού λατομείου μαρμάρων στην περιοχή «ΚΟΥΡΑΔΑ» της Τ.Κ. Νησίου (Εισηγητής: Πρόεδρος Δ.Σ.)
31. Διαγραφές ποσών από φορολογικούς καταλόγους της Δ.Ε. Έδεσσας (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
32. Επιστροφές χρημάτων ως αχρεωστήτως καταβληθέντα – Δ.Ε. Έδεσσας (Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικών & Οικονομικών υπηρεσιών).
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
33. Έγκριση εφαρμογής ολοκληρωμένου προγράμματος εναλλακτικής διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού (ΑΗΗΕ) και συμφωνητικού συνεργασίας με την εταιρεία «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α.Ε» (Εισηγητής: Δ/νση Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Καθαριότητας).
34. Χορήγηση παραγωγικής άδειας λαϊκών αγορών (Εισηγητής: Δ/νση Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής & Τοπικής οικονομικής ανάπτυξης).
35. Έγκριση ανανέωσης παραγωγικών αδειών, αρμοδιότητας Δήμου Έδεσσας (Εισηγητής: Δ/νση Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής & Τοπικής οικονομικής ανάπτυξης).
36. Συμμετοχή του Δήμου στο Δίκτυο Πόλεων με Λίμνες (Εισηγητής: Δ/νση Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής & Τοπικής οικονομικής ανάπτυξης).
37. Έγκριση μετάβασης του Δημάρχου στο Δήμο Λίμνης Πλαστήρα για συμμετοχή του στη Γενική Συνέλευση του δικτύου πόλεων με λίμνες (Εισηγητής: Δήμαρχος).
38. Έγκριση λειτουργίας παραρτήματος του Νηπιαγωγείου Φλαμουριάς στον οικισμό Πλατάνη (Εισηγητής: Δ/νση Παιδείας).
39. Αντικατάσταση μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής A΄/θμιας Εκπ/σης Δ. Έδεσσας (Εισηγητής: Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής A΄/θμιας Εκπ/σης).
40. Έγκριση της αριθμ. 40/2015 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Ε. με θέμα «2η Αναμόρφωση του Προϋπολογισμού 2015» (Εισηγητής: Πρόεδρος Δ.Ε.Υ.Α.Ε.).
41. Έγκριση της αριθμ. 50/2015 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.Ε. με θέμα «Καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής για σταυλικές εγκαταστάσεις, αποθήκες και οικόπεδα» (Εισηγητής: Πρόεδρος Δ.Ε.Υ.Α.Ε.).
42. Αντικατάσταση Προέδρου Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας (Εισηγητής: Πρόεδρος).
43. Γνωστοποίηση ανακοίνωσης του Περιφερειακού Συμβουλίου Π.Κ.Μ. σχετικά με ανανέωση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων (Εισηγητής: Δήμαρχος).
Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στη Γραμματεία του Δημοτικού Συμβουλίου για πληρέστερη ενημέρωση.
Ο Πρόεδρος
Δημοτικού Συμβουλίου
ΦΙΛΙΠΠΟΣ Ν. ΓΚΙΟΥΡΟΣ