Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο GR.EC.A., με αφορμή την έναρξη της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ. Αντώνης Παπαδεράκης, χαιρέτησε την προσπάθεια και εξέφρασε την υποστήριξη της Πολιτείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. «Πιστεύω ότι ελπίδα και προσδοκία όλων μας είναι ο συγκεκριμένος θεσμός να συμβάλει στην ενίσχυση της δυναμικής που καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.
Εβδομάδα-Ηλεκτρονικού-Εμπορίου-Επιλεγμένες-Προσφορές-05
Η εν λόγω ενίσχυση αποτελεί στρατηγικό στόχο για το Υπουργείο, το οποίο θέτει υπό την αιγίδα του την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου» ανέφερε χαρακτηριστικά. Όπως τόνισε, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει ήδη αναλάβει μια σειρά πρωτοβουλιών, δημιουργώντας μία ομάδα εργασίας με στόχους:

–Τις παρεμβάσεις σε ευρωπαϊκούς θεσμούς στο πλαίσιο της ενιαίας ψηφιακής αγοράς.
–Τη δημιουργία μητρώου προμηθευτών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
–Τη δημιουργία κώδικα δεοντολογίας για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και την παροχή σημάτων ποιότητας,
–Tην ανάπτυξη ισοτιμίας στην πρόσβαση μέσω της διάχυσης της ευρυζωνικότητας, των ταχυδρομικών υπηρεσιών ώστε να μειωθεί το κόστος μεταφοράς.

Ο Πρόεδρος του GR.EC.A., κ. Δημήτρης Θεοφάνους, αφού παρουσίασε τις δράσεις του Συνδέσμου, δήλωσε στη συνέντευξη τύπου: “Για τρίτη συνεχή χρονιά, ο GR.EC.A. προσκαλεί καταναλωτές και επιχειρήσεις να συμμετάσχουν σε αυτή την γιορτινή εβδομάδα του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου. Πέρυσι η αποδοχή από τους Έλληνες online καταναλωτές ήταν θετική. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύνδεσμος, οι πωλήσεις των καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 59%, ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200%”.

Υπενθυμίζουμε, επίσης, πως σύμφωνα με τα στοιχεία της στοιχεία της Ετήσιας Έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου του 2014 του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), η ανάπτυξη του B2C ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν σημαντική και το 2014, αφού οι Έλληνες online καταναλωτές έκαναν κατά μέσο όρο 18 online παραγγελίες σε σχέση με τις 12 που πραγματοποίησαν το 2013, ενώ δαπάνησαν κατά μέσο όρο 1.400 Ευρώ σε online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.
Τα στοιχεία της Ετήσιας Έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου που αφορά στο 2015 θα παρουσιαστούν την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου στο 11th eBusiness Forum της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και του ELTRUN που τελεί υπό την αιγίδα του GR.EC.A.

Τέλος, σήμερα 2 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί και η απονομή των βραβείων Ηλεκτρονικού Επιχειρείν e-Volution Awards που διοργανώνει η Boussias Communications μαζί με το ELTRUN και τελούν επίσης υπό την αιγίδα του GR.EC.A.

Για δηλώσεις συμμετοχής στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, επικοινωνήστε μέσω email: [email protected].