Ρύθμιση με την οποία οι υπηρεσίες του δημοσίου θα υποχρεώνονται αφενός να διακινούν ηλεκτρονικά τα έγγραφα τους και αφετέρου να χρησιμοποιούν ψηφιακή υπογραφή, θα περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο για την κινητικότητα που πρόκειται να δοθεί τις επόμενες ημέρες σε δημόσια διαβούλευση.
grafeiokratia_dimosio_aftodioikisi-696x418
Καθώς τέτοιου είδους προσπάθειες έχουν γίνει από πολλούς υπουργούς στο παρελθόν, η καινοτομία της ρύθμισης θα είναι ότι θα προβλέπει ότι σε περίπτωση που δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία, τότε τα έγγραφα θα είναι άκυρα.

Τη ρύθμιση είχε προαναγγείλει σε ομιλία του στη Θεσσαλονίκη στο τέλος Μαΐου ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορος Βερναρδάκης και ο στόχος εκτός από τη δραστική μείωση της γραφειοκρατίας, είναι και μεγάλη μείωση του κόστους καθώς, όπως είχε πει ο κ. Βερναρδάκης, «σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ μόνο το χαρτί και το τόνερ που χρησιμοποιείται κάθε χρόνο κοστολογείται σε πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ».

Για την απλούστευση και τον ανασχηματισμό των διοικητικών διαδικασιών σε ολόκληρο το Δημόσιο, δειτε και την πρόσφατη εγκύκλιο που υπογράφουν ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουμπλής και αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χριστόφορος Βερναρδάκης.