Η Πέλλα σύσσωμη απαιτεί την ένταξη του προαστιακού σιδηροδρόμου μέσω Γιαννιτσών και την παράκαμψη προς Αριδαία στον στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕ. Η πλήρης συγκοινωνιακή απομόνωση της Πέλλας από τους βασικούς άξονες πρέπει να τελειώσει.
14433061_688890671281928_8900768608563150045_n
Ο προαστιακός μέσω Γιαννιτσών πρέπει να αποτελέσει τμήμα της «σιδηροδρομικής Εγνατίας» με πρώτο βήμα την ένταξη του έργου στον στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕ.
Η παθητική στάση πολιτικών παραγόντων ( βουλευτών, Νομαρχών, Δημάρχων κλπ) όταν «κλάπηκε» η οδική Εγνατία από την Πέλλα δεν πρέπει και δεν θα επαναληφθεί και για τον σιδηρόδρομο.
Η επίσκεψη του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ Κώστα Πετράκη στην Πέλλα δεν έδωσε σαφείς απαντήσεις στα σοβαρά αυτά ερωτήματα.
Προσωπικά θα συναντηθώ άμεσα μαζί του ( και με τα διευθυντικά στελέχη του ΟΣΕ) καθώς και με το Υπουργείο Μεταφορών μαζί με το Δίκτυο Πολιτών για τον σιδηρόδρομο για να υπάρξουν σαφέστατες δεσμεύσεις σχετικά με τις ενέργειες του οργανισμού προς αυτή την κατεύθυνση.
Καλώ την κοινωνία της Πέλλας σε επαγρύπνηση και συστράτευση για τον προαστιακό. Το σπουδαίο αυτό αναπτυξιακό έργο για την Πέλλα δεν θα παραπεμφθεί στις καλένδες, η κυβέρνηση μας σταθερή στην προτεραιότητα για την ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς, μέσων Μαζικής φτηνής και φιλοπεριβαλλοντικής μεταφοράς θα κάνει ότι δεν έκαναν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Οι ταλαντεύσεις και οι παλινωδίες μέσα στην Πέλλα σε σχέση με την προτεραιότητα του έργου μέσα στο σχέδιο παραγωγικής ανασυγκρότησης της Πέλλας πρέπει αποφασιστικά να τελειώσουν.