ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ;
ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ
“Cine-teens”
9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2016
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ

thephantomoftheoperapic

“THE PHANTOM OF THE OPERA” 2004 143΄
Αμερικανική ταινία, σκηνοθεσία Τζόελ Σουμάχερ με τους: Έμι Ρόσαμ, Πάτρικ Ουίλ-σον, Μιράντα Ρίτσαρντσον, Μίνι Ντράιβερ

Υπόθεση: Στις αρχές του εικοστού αιώνα, η Όπερα του Παρισιού αποτελεί τον ναό των τε-χνών και της υψηλής κοινωνίας. Ο κόσμος συρρέει στο μεγαλοπρεπές κτίριο, κατακλύζει τις πολυτελείς σκάλες και συνωστίζεται γύρω από την περίλαμπρη αίθουσα, για να απολαύσει τις αιθέριες μελωδίες, τις ωδές στον ανθρώπινο έρωτα και τα θεία πάθη. Κάτω από την φα-νταχτερή πλατεία του θεάτρου, όμως, και μακριά από το εκτυφλωτικό φως του λαμπερού πο-λυελαίου εκτείνεται μία σκοτεινή άβυσσος. Καταπακτές, αποθήκες, κελάρια, ξεχασμένες αί-θουσες βασανιστηρίων, λίμνες ολόκληρες και δαιδαλώδεις κατακόμβες, φυλάνε καλά την φρί-κη του λησμονημένου παρελθόντος.. αλλά και κάτι ακόμα. Ένας ιδιοφυής, αλλά παραμορφω-μένος, μουσικός ζει στις κατακόμβες αυτές κάτω από την Οπερα του Παρισιού, σκορπώντας τον τρόμο στους επισκέπτες. Όμως, η μοίρα του είναι να ερωτευθεί παράφορα την πανέμορφη σοπράνο Κριστίν. Το ‘Φάντασμα’ αποφασίζει να αφιερώσει τη ζωή του στη μεταμόρφωσή της νεαρής σε κορυφαίο αστέρι της Όπερας. Θα καλλιεργήσει το ταλέντο της, ασκώντας επάνω της μια απόλυτη και παράξενη επιρροή… (πολυ γλυκό τέλος,για αυτούς που τους ενδιαφέρει το τέλος μιας ταινίας πρίν αποφασίσουν να την δούν
Ο Gaston Leroux το 1908 έγραψε το μυθιστόρημα τρόμου “Το Φάντασμα της Όπερας” που έ-μελλε να γίνει το αντιπροσωπευτικότερό του έργο, ένα έργο βασισμένο σε προσωπικές βιωμα-τικές εμπειρίες του συγγραφέα. Το 1923 ο Carl Lemmal φτιάχνει την πρώτη βωβή ταινία που στηρίζεται στην ιστορία του διάσημου φαντάσματος κι έτσι ξεκινά η κινηματογραφική πορεία της διασημότερης και μίας από τις μακροβιότερες όπερες του Λονδίνου και του Broadway, που αριθμεί 50κορυφαίαβραβεία!
Σε αυτήν την τελευταία κινηματογραφική μεταφορά του αυθεντικού μιούζικαλ του Andrew Lloyd Webber στη μεγάλη οθόνη, το σκοτεινό αισθησιακό παραμύθι αναδεικνύεται από τη σκηνοθεσία του Joel Schumacher (Phone Booth, Veronica Guerin) σε μία μεγαλειώδη κινηματο-γραφική ταινία, αρκετά πιστή στο θεατρικό μιούζικαλ και έχοντας τονισμένα τα ερωτικά στοι-χεία της ιστορίας έναντι των στοιχείων τρόμου του πρωτότυπου μυθιστορήματος του Leroux. )
ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ
“Cine-teens”
9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ