Ξενάγηση στους πιο σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της Πέλλας και της Ημαθίας περιλάμβανε το ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) που πραγματοποίησαν τέσσερις δημοσιογράφοι και ανταποκριτές ξένων μέσων από τις χώρες της Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
161128-famtrip1
Το fam trip εντάσσεται στο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και οι φιλοξενούμενοι δημοσιογράφοι έχουν εξειδίκευση στα ζητήματα αρχαιολογίας, τουρισμού και πολιτισμού, ενώ αρθρογραφούν σε έντυπες και ηλεκτρονικές εκδόσεις.
161128-famtrip2
Το fam trip περιλάμβανε επισκέψεις στους σπουδαίους αρχαιολογικούς χώρους και τα μνημεία της Πέλλας και της Ημαθίας και οι συμμετέχοντες δημοσιογράφοι εντυπωσιάστηκαν από τον ελληνικό πολιτισμό, αλλά και το μεγαλείο της μακεδονικής ιστορίας, θαυμάζοντας ειδικά τα ευρήματα που αφορούν στην παγκόσμιας εμβέλειας προσωπικότητα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
161128-famtrip4
Επίσης, ξεναγήθηκαν σε τουριστικά θέρετρα των δυο Περιφερειακών Ενοτήτων, που αναδεικνύουν τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού (όπως ιαματικός, γαστρονομικός, αγροτουρισμός κτλ.) και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν από θερμά λουτρά, μέχρι κρασιά και τοπικά εδέσματα, αλλά και ελληνικά πούρα.
161128-famtrip3
Έδρα των δημοσιογράφων ήταν η Θεσσαλονίκη, όπου προβλήθηκαν οι δυνατότητες της πόλης ως προορισμού city break.
Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος, «τα fam trip πραγματοποιούνται στοχευμένα για επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού με σκοπό να προβάλλουν το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο σύνολό του. Μέσω του συγκεκριμένου θεματικού fam trip οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κάνουν ένα city break στη Θεσσαλονίκη και να ξεναγηθούν σε σημαντικά αρχαιολογικά και πολιτιστικά μνημεία, να ταξιδέψουν στην Ημαθία, όπου επισκέφθηκαν τους Μακεδονικούς Τάφους και το Μουσείο της Βεργίνας καθώς και να φιλοξενηθούν στην Πέλλα, όπου η εξέχουσα μορφή του Μέγα Αλέξανδρου προκαλεί δέος και αποτελεί παγκόσμια μορφή του ελληνικού πολιτισμού. Με τα ταξίδια εξοικείωσης προβάλλεται η περιοχή μας και τα αποτελέσματα της προβολής φαίνονται από την καταγραφή και δημοσιοποίηση, στη συνέχεια, των βιωματικών εμπειριών των εκπροσώπων των ΜΜΕ, ώστε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να εδραιώσει του τουριστικό brand name της στις αγορές όπου ήδη δραστηριοποιείται αλλά και να εισχωρήσει σε νέες αναδυόμενες αγορές».