Συνάντηση του Γιάννη Σηφάκη με τον Αντιπεριφερειάρχη έργων Γιάννη Γιώργο και την αρμόδια υπηρεσία
Συνεργασία με τον περιφερειάρχη και τον αντιπεριφερειάρχη έργων για να εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης των οδικών παρακάμψεων Γιαννιτσών και Χαλκηδώνας από τις εκπτώσεις των οδικών έργων της Περιφέρειας.
Ο άξονας Νάουσα- Έδεσσα ( ανισόπεδος κόμβος Έδεσσας στο ύψος των Σεβαστειανών επί της υπό μελέτη οδού Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας ) έχει μήκος 20 m και περιλαμβάνει ένα ανισόπεδο κόμβο ( Α/Κ Έδεσσας) και 5 ισόπεδους κόμβους (Σεβαστειανά , Λουτροχώρι, Επισκοπή, Κοπανό, Χαρίεσσα) συνδεόμενη με το υπό παράδοση τμήμα Νάουσα- Πατρίδα μέσω του ανισόπεδου κόμβου της Νάουσας ( που θα δημοπρατηθεί με άλλο έργο).
Η κατασκευή του έργου έχει προϋπολογισθέν κόστος 100 εκατομμύρια ευρώ και κόστος μελέτης 2,4 εκατομμύρια ευρώ.
Η οριστική μελέτη έχει δημοπρατηθεί με μεγάλη συμμετοχή ενδιαφερομένων εταιριών. Αναμένεται να ανατεθεί ως τον Μάιο με Ιούνιο 2017 με υφιστάμενη πίστωση.
Η Πέλλα πρέπει να βγει από την συγκοινωνιακή απομόνωση. Η χρηματοδότηση των ώριμων μελετητικά οδικών παρακάμψεων Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών, η ένταξη στον στρατηγικό σχεδιασμό και χρηματοδότηση του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη προς Αριδαία, η μελετητική ωρίμανση των τμημάτων Νάουσα- Έδεσσα και Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας και η ένταξη σε προγράμματα των μελετών για την βελτίωση των εξόδων προς τον Βορρά ( Ευζώνους) μέσω Αρχαγγέλου – Αξιούπολης και Γιαννιτσών-Γουμένισσας είναι απολύτως αναγκαία έργα για να αρθεί η παντελής απουσία της Πέλλας από όλους τους Εθνικούς σχεδιασμούς επί πολλές δεκαετίες.
Η συστράτευση όλων προς την κατεύθυνση αυτή είναι απολύτως αναγκαία.
Ο βουλευτής και ο αντιπεριφερειάρχης έργων της Περιφέρειας Γιάννης Γιώργος συμφώνησαν σε συνεχή συνεργασία για να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στον τομέα αυτό. Ακόμη συνεχής είναι η συνεργασία του βουλευτή με τους αρμόδιους Υπουργούς για την διερεύνηση δυνατοτήτων χρηματοδότησης των έργων που ωριμάζουν.