Με πρωταγωνιστές τους μαθητές της περιοχής, ένας ακόμα θεσμός που προωθεί τον πολιτισμό εδραιώνει την παρουσία του και την προσφορά του. Το 2ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών του δήμου Νεάπολης-Συκεών έρχεται, στις 5 και 8 Μαΐου, με πλήθος συμμετοχών και πλούσιο πρόγραμμα προβολών, γεμάτο εκπλήξεις!
Παιδικά κι εφηβικά χαμόγελα και ζωηρά χειροκροτήματα θα πλημμυρίσουν για ακόμα μία χρονιά την αίθουσα του Κλειστού Δημοτικού Θεάτρου Νεάπολης, στο οποίο θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση των ταινιών.
Το 2ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών εντάσσεται και φέτος στο πλαίσιο της Γιορτής Παιδείας και Πολιτισμού που από τις αρχές Μαρτίου μάς παρουσιάζει τα αποτελέσματα δράσεων σχολικών ομάδων. Το Φεστιβάλ διοργανώνεται από το Γραφείο Παιδείας και τον πρώτο λόγο έχουν οι μαθητές σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του δήμου Νεάπολης-Συκεών, οι οποίοι είναι βέβαιο ότι θα συναρπάσουν το κοινό και αυτή τη χρονιά με τη δημιουργικότητα και τα ταλέντα τους.
Οι ταινίες που εντάσσονται στο πρόγραμμα προβολών είναι δημιουργίες συνολικά 160 μαθητών από σχολεία του δήμου. Την έναρξη θα κάνουν αύριο, Παρασκευή 5 Μαΐου, στις 11 το πρωί το ΓΕΛ Πεύκων, το 1ο ΓΕΛ Συκεών και το ΕΚ Νεάπολης παρουσιάζοντας τις δικές τους δημιουργίες. Τη σκυτάλη θα πάρουν τη Δευτέρα 8 Μαΐου το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης, το Πειραματικό Γυμνάσιο καθώς και το 5ο Γυμνάσιο Νεάπολης με την προβολή των δικών τους ταινιών, ολοκληρώνοντας αυτό το ιδιαίτερο διήμερο νεανικής δημιουργίας.
Προετοιμασία
Το κάλεσμα για το 2ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών είχε ήδη αποσταλεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς προς τους διευθυντές και τις διευθύντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς, και πλέον η αγωνία είναι στο κατακόρυφο για να παρακολουθήσουμε την παραγωγή των ταινιών μικρού μήκους, ενδεικτικής διάρκειας 5-10 λεπτών, με θέματα που τα ίδια τα παιδιά-μαθητές θεωρούν σημαντικά για τη ζωή τους.
Κάθε συμμετοχή στο Φεστιβάλ αφορά μια ομάδα μαθητών από κάθε σχολείο, με επιθυμητή την υποστήριξη από κάποιον εκπαιδευτικό. Ως προς τη θεματολογία οι μαθητές ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν από διάφορα είδη όπως ντοκιμαντέρ, ρεπορτάζ, αφήγηση, μη λεκτική καταγραφή, κινούμενα σχέδια, animation, δραματοποίηση, κ.ά., αρκεί να αποδίδουν την προσωπική ματιά και την εμπειρία της ομάδας πάνω στο θέμα.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μαγνητοσκοπήσουν το υλικό τους με βιντεοκάμερα ή οποιαδήποτε συσκευή υποστηρίζει λήψη βίντεο και να το επεξεργαστούν με κάποιο λογισμικό δημιουργίας -επεξεργασίας βίντεο της αρεσκείας τους.