Ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή – από καθέδρας – παράδοση, ο Ευάγγελος Ι. Τρυψιάνης, φιλόλογος, διδάσκει τα μαθήματα της Έκθεσης και της Ιστορίας μέσα από την Τέχνη.

Σκοπός: Η ενεργητική συμμετοχή των μαθητών/τριών, η αυτοδύναμη – και όχι καθοδηγητική – εξέλιξή τους, η ανάπτυξη του κριτικού τους στοχασμού.

Εργαλεία:
1. Κριτικά ερωτήματα
2. Έργα Τέχνης (πίνακες ζωγραφικής, λογοτεχνικά κείμενα, ποιήματα, τραγούδια, σκίτσα, γελοιογραφίες)
3. Αυτό-αξιολόγηση.

(Ανάλογα τη θεματική προσαρμόζονται τα ερωτήματα και τα έργα τέχνης.
Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική προσέγγιση αφορά όλες τις σχολικές τάξεις).

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ/Α ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. Η ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ – ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ.

Ο Ευάγγελος Τρυψιάνης είναι απόφοιτος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με ειδίκευση στις Νεοελληνικές και Βυζαντινές Σπουδές.
Από το 2013 ασχολείται ενεργά με τη δημιουργική γραφή (αποφοίτησε από το εργαστήρι δημιουργικής γραφής του εκδοτικού οίκου ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ), ενώ έχει εκδώσει και δυο ποιητικές συλλογές: rubrica – 2015, E G O – 2016.
Και οι δύο ποιητικές συλλογές στηρίζονται στην αξιοποίηση της ποιητικής γραφής μέσω της Τέχνης. Πρόκειται για ένα πάντρεμα μεταξύ Ποίησης & Ζωγραφικής, με σκοπό ένα ευχάριστο ταξίδι εσωτερικής, και όχι μόνο, αναζήτησης.
Σήμερα, είναι μεταπτυχιακός φοιτητής στο πρόγραμμα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π), ενώ ταυτόχρονα εργάζεται ως φιλόλογος στον ιδιωτικό τομέα και αρθρογραφεί στο προσωπικό του blog φιλοΛογικά

http://filologikanews.blogspot.gr/