Με θετικό πρόσημο ολοκληρώθηκε η παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “World Travel Market-WTM” στο Λονδίνο (6-8 Νοεμβρίου 2017), όπου συμμετείχε ως συνεκθέτης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Με επικεφαλής τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρο Θάνο, η αντιπροσωπεία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησε σειρά επαφών με σημαντικούς εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας, όπως με τον Πρόεδρο της Ένωσης Βρετανικών Τουριστικών Πρακτόρων – ΑΒΤΑ (Association of British Travel Agents) Noel Josephides, το διευθυντή της εταιρείας “Thomas Cook” Robet Ostermaier, ενός από τους τρεις μεγαλύτερους tour operators στη Μ.Βρετανία και με τη γενική διευθύντρια αεροπορικών και τουριστικών οργανισμών της Jet2.Com.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και τον τουρισμό πόλης, όπου εξάλλου επικεντρώθηκε το ενδιαφέρον των επισκεπτών της διεθνούς έκθεσης “World Travel Market”, που φέτος συγκέντρωσε πάνω από 51.000 επαγγελματίες του τουρισμού. Παράλληλα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε τα νέα, σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία της τουριστικής της πολιτικής, που υλοποιείται μέσω της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού και Πολιτισμού. Ενδεικτικά αναφέρονται η καμπάνια «Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away!» για τα αξιοθέατα γύρω από την πόλη της Θεσσαλονίκης, το νέο βίντεο τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας για το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα και η τρισδιάστατη εφαρμογή “Thessaloniki 360ο Edition για κινητά και tablets ”.
«Τα πρώτα μηνύματα από τις συναντήσεις μας στο Λονδίνο με εκπροσώπους μεγάλων tour operators είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Η Κεντρική Μακεδονία βρίσκεται ήδη στην πρώτη θέση σε αφίξεις Βρετανών τουριστών, ενώ το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης σημειώνει φέτος αύξηση στις διεθνείς αφίξεις σε ποσοστό 14,8% συγκριτικά με το 2016. Είχαμε την ευκαιρία να Ενισχύουμε την παρουσία της Κεντρικής Μακεδονίας σε μεγάλες τουριστικές αγορές για τη χώρα μας, όπως είναι η βρετανική, και ταυτόχρονα αξιοποιούμε όλα τα διαθέσιμα μέσα προβολής μέσα από την ανανεωμένη τουριστική καμπάνια της Περιφέρειάς μας, προκειμένου να διευρύνουμε το ήδη αυξημένο ενδιαφέρον των Βρετανών για την περιοχή μας», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία (INSETE, 2016), οι Βρετανοί τουρίστες επισκέπτονται συχνά την Ελλάδα, με τάση αύξησης και με μεγάλη διάρκεια παραμονής. Σύμφωνα με έρευνα, περίπου το 48% του βετανικού πληθυσμού ενδιαφέρεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, τοποθετώντας την στην τρίτη θέση μετά την Ιταλία και την Αμερική. Χαρακτηριστικά το α΄εξάμηνο του 2016, οι επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία αντιπροσώπευαν το 17% των αφίξεων από χώρες της Ε.Ε. στην Ελλάδα.