Με δεδομένη την επικινδυνότητα του οδικού τμήματος «Έδεσσα-Άγρας» ( δρόμος στενός, δύσβατος με συνεχείς στροφές και πρόξενος πολλών τροχαίων ατυχημάτων ιδιαίτερα το χειμώνα ), η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας διασφάλισε από το 2009 κονδύλι ύψους 1.100.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση της μελέτης του σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 1217/17-02-2009 απόφαση του τότε Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας.
Δεδομένου επίσης ότι από την ίδια Κυβέρνηση είχε διασφαλισθεί χρηματοδότηση 120.000.000 ευρώ, όπως επίσης και ενός σημαντικού ποσού από το Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου για τον οδικό άξονα «Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα-Όρια Νομού», μέρος του οποίου αποτελεί και το εν λόγω τμήμα «Έδεσσα-Άγρας», γίνεται αντιληπτό ότι αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραπάνω μελέτης θα μπορούσε να προχωρήσει και η δημοπράτησή του.
Επειδή όμως ακολούθησε η υφαρπαγή του ποσού των 120.000.000 ευρώ, αλλά και του επιπλέον ποσού από το Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου, με το γνωστό δόλιο τρόπο που ο υπογράφων κατ’ επανάληψη έχει αποκαλύψει.
Επειδή ακόμη μετά τις συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις μου ( υπ’ αριθ. 12803, 15383, 3625, 5508 ), αλλά και τις απαντήσεις που δόθηκαν, προέκυπτε ότι ολοκληρώθηκαν όλες οι απαραίτητες μελέτες για το οδικό τμήμα «Έδεσσα-Άγρας».
Επειδή τέλος, όπως ήδη προαναφέρθηκε, το οδικό αυτό τμήμα είναι το χειρότερο και επικινδυνότερο κομμάτι του οδικού άξονα «Θεσσαλονίκη-Γιαννιτσά-Έδεσσα-Όρια Νομού», το οποίο εκτός των άλλων αποτελεί και δυσφήμηση για το Νομό μας στους χιλιάδες τουρίστες που το διέρχονται για να επισκεφθούν το χιονοδρομικό κέντρο «Βόρας» και γενικότερα τα θέρετρα του ορεινού όγκου.
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κύριοι Υπουργοί,
Τι σκοπεύουν να πράξουν για το οδικό τμήμα «Έδεσσα-Άγρας»;
Θα προχωρήσουν, όπως οφείλουν, στη δημοπράτησή του, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες πλέον μελέτες;
Αν ναι, με ποιο χρονοδιάγραμμα;
Ο Ερωτών
Γιώργος Καρασμάνης
Βουλευτής Πέλλας