Οδικοί άξονες ( οδικές παρακάμψεις Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών, κάθετη στην Εγνατία Έδεσσα- Νάουσα) , προαστιακός σιδηρόδρομος, έξοδος προς τον Βορρά από την Αλμωπία, φυσικό αέριο σε όλη την Πέλλα, αρδευτικά έργα ( φράγμα του Αλμωπαίου, μικρές λιμνοδεξαμενές σε όλους τους Δήμους), γεωθερμία για θερμοκήπια και σπαράγγια , αντιπλημμυρικά έργα σε όλους τους Δήμους, αρχαιολογικές εργασίες στην Πελλαία χώρα και στον Λόγγο Έδεσσας μετά από 45 χρόνια καθώς και χρηματοδότηση του Κάστρου της Χρυσής, επέκταση του χιονοδρομικού του Καϊμακτσαλάν, υδατοδρόμιο στην Βεγορίτιδα, βελτίωση του ανεμοδρόμιου Παναγίτσας, ενίσχυση των υποδομών στην Υγεία και πρόσληψη προσωπικού, περαιτέρω παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ, εξοικονόμηση ενέργειας κ.α. ήταν οι βασικοί άξονες των παρεμβάσεων που ζητήθηκαν.
Άμεσα να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα 1200 αγροτών με την ΟΠ «ΑΘΗΝΑ», καθώς και να ανακοινωθεί η πρόοδος όσον αφορά την αποζημίωση των ροδακινοπαραγωγών από τις βροχοπτώσεις του περσινού Ιουλίου και ο τρόπος της βοήθειας τους με εισοδηματική ενίσχυση από άλλους πόρους μετά την απόρριψη από την Κομισιόν του αιτήματος που εστάλη.
Σε μια πρωτόγνωρη διαδικασία από πλευράς συμμετοχής ολοκληρώθηκαν χθες 12 Μαρτίου στην Πέλλα οι διαδικασίες προετοιμασίας του αναπτυξιακού συνεδρίου Κ.Μ. με συμμετοχή κυβερνητικού κλιμακίου. Κατατέθηκαν σκέψεις και υπομνήματα.
Το κυβερνητικό κλιμάκιο από την ομάδα συντονισμού συναντήθηκε με 62 κοινωνικούς φορείς της Πέλλας μέσα σε δύο μέρες. Η συνεισφορά των φορέων στην διαμόρφωση των προτεραιοτήτων για την ανάπτυξη της Πέλλας ήταν σημαντική.
Οι βουλευτές και η Νομαρχιακή του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν επίσης γραπτές προτάσεις για τις προτεραιότητες της επόμενης μέρας για την Πέλλα με στόχο να ξεφύγει από την 49η θέση στην χώρα όσον αφορά το κατά κεφαλήν εισόδημα ( όταν το 1990 κατείχε την 5η θέση στη χώρα) και να πάρει την θέση που της αξίζει στον εγχώριο καταμερισμό που οφείλει να συμβάλει και στην άρση των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων.