Είναι αυτοί που καταδίκασαν την Πέλλα από την 5η θέση στο κατά κεφαλήν εισόδημα στην χώρα το 1990 στην 49η θέση σήμερα
Οι πρόσφατες θετικές εξελίξεις στα πλαίσια της παραγωγικής ανασυγκρότησης της Πέλλας τους βρίσκει απροετοίμαστους και ανήμπορους να αντιδράσουν και απόλυτα έκθετους απέναντι στην κοινωνία που συμμετείχε στο σύνολο της στην διαδικασία του αναπτυξιακού συνεδρίου και γνωρίζει ότι αιτήματα της ικανοποιούνται
Ο συνάδελφος της ΝΔ, που αντί αυτοκριτικής προσπαθεί να καλύψει την αμηχανία της παράταξης του στην Πέλλα με αστήρικτους και «αστείους» ισχυρισμούς, ας απαντήσει στα ακόλουθα απλά ερωτήματα:
1. Τι θέση κατείχε η Πέλλα σε κατά κεφαλήν εισόδημα το 1990 και ποιοι ήταν κυβέρνηση στην πορεία της κατρακύλας της στην 49η θέση που είναι σήμερα;
2. Ποια προτεραιότητα ήταν για τον ίδιο ο σιδηρόδρομος στα 25 περίπου χρόνια θητείας του ως βουλευτού και ποιες συγκεκριμένες ενέργειες έκανε για το έργο αυτό. Όταν εκλέχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ βρήκα το έργο αυτό στα «αζήτητα» πολύ βαθειά στα συρτάρια του ΟΣΕ. Ας ρωτήσει τον ομοϊδεάτη του τέως Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο αν το είχε ακούσει καν σε όλη την θητεία του ως Διευθύνοντος Συμβούλου. Αν δεν κάνουμε λάθος ( και δεν κάνουμε) ο συνάδελφος της ΝΔ ήταν όλα αυτά τα χρόνια βουλευτής
3. Τι δεν κατάλαβε; Ο προαστιακός Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη προς Αριδαία θα ενταχθεί του χρόνου στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταφορών ( CEF) με ότι σημαίνει αυτό για την Εθνική συμμετοχή. Μήπως στεναχωριέται κιόλας που βρέθηκε χρηματοδοτικό εργαλείο και η κυβέρνηση θα το υποστηρίξει για την ένταξη του; Ή ο ίδιος δεν πιστεύει στο έργο ( που έχουμε κάθε δικαίωμα να το λέμε όταν ο δικός του πολιτικός χώρος με κατηγορούσε ότι ασχολούμαι με τα…τραινάκια) ;
4. Για τους οδικούς άξονες τι να πει η ΝΔ; Ποια κυβέρνηση είχε η χώρα όταν η Εγνατία οδός «κλάπηκε» από την Πέλλα χωρίς καν να σχεδιαστεί κάθετη και ποια κυβέρνηση είχε η χώρα όταν «κλάπηκαν» το 2012 και τα 120 εκατ. € από τις παρακάμψεις Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών; Μήπως ΝΔ και ΠΑΣΟΚ αντίστοιχα;
Τίποτα δεν άκουσε όταν πριν 6 μήνες χρηματοδοτήθηκαν οι απαλλοτριώσεις των οδικών παρακάμψεων Χαλκηδώνας και Γιαννιτσών που προχωρούν γρήγορα εξασφαλίζοντας και την χρηματοδότηση του έργου ( μετά την ολοκλήρωση τους) από τα ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας με υποβοήθηση από την κυβέρνηση αν χρειαστεί;
5. Για την σύνδεση της Πέλλας με το φυσικό αέριο ειλικρινά το θράσος είναι απύθμενο!! Ποια κυβέρνηση εξασφάλισε την έξοδο στο Άσπρο Σκύδρας από τον ΤΑΠ; Είχε ακουστεί έστω και λέξη για το Άσπρο ή άλλη περιοχή της Πέλλας πριν το 2016 όταν με την με αριθμ.πρωτ. 181087/ 20.07.2016 απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με υπογραφή του Υπουργού Πάνου Σκουρλέτη (που ορίστηκαν οι τρείς έξοδοι από τον ΤΑΠ) επελέγη το Άσπρο Πέλλας ως μια εκ των τριών ( οι άλλες δύο στον Περδίκα Πτολεμαϊδας και στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς);
6. Για το Φράγμα του Αλμωπαίου πριν 10 ημέρες υπεγράφη από τον Αναπλ. Υπουργό Περιβάλλοντος Σωκράτη Φάμελλο η Έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και αναμένεται άμεσα η υπογραφή της ΚΥΑ. Ούτε αυτό το βρίσκει ως θετικό; Θα δούμε την ένταξη του έργου στο Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης. Ποιες άραγε κυβερνήσεις ήταν στην χώρα επί 35 χρόνια που συζητείται το έργο αυτό και έχει γίνει σαν το γεφύρι της Άρτας; Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ή ο ΣΥΡΙΖΑ;
Καταλαβαίνουμε πολύ καλά τον φόβο της ΝΔ μπροστά στην λογική της δίκαιης ανάπτυξης και της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας με νέο παραγωγικό πρότυπο πολύ μακριά από την «ανάπτυξη» με κριτήρια τα κέρδη των εργολάβων και τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες που είχαν συνηθίσει τόσες δεκαετίες και αρνούνται να τις αποβάλλουν και σήμερα.