Αμέσως μετά την εξαγγελία του Πρωθυπουργού το Σάββατο το βράδυ από την ΔΕΘ για το δρόμο Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, ο Γιώργος Καρασμάνης τον ενημέρωσε ότι οι μελέτες είναι ¨ώριμες¨ και το μεγάλο έργο έτοιμο για δημοπράτηση.
Τη Δευτέρα το πρωί, είχε συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή ο οποίος, μετά και την λεπτομερή ενημέρωσή του από τον Γιώργο Καρασμάνη επέδειξε ιδιαίτερη ευαισθησία για το θέμα. Στη συνάντηση διευκρινίστηκε ότι ειδικότερα οι μελέτες για τα τμήματα παράκαμψης Γιαννιτσών και παράκαμψης Χαλκηδόνας συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων διπλής κατεύθυνσης με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας είναι ¨ώριμες¨. Ακόμη ότι και για το τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα, επίσης διπλής κατεύθυνσης και με διαχωριστική νησίδα, οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί με μοναδική εκκρεμότητα την έγκρισή του για συμβατικούς λόγους.
Δυστυχώς, γι’ αυτό το τεράστιας σπουδαιότητας έργο για το Νομό μας, έχει χαθεί πολύς και πολύτιμος χρόνος. Από το 2014, με την προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, είχε προταθεί από τον τότε αρμόδιο Υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοϊδη για ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησής του και να ολοκληρωθεί με κονδύλια του ΕΣΠΑ 2014-2020. Όμως, η προκύψασα ¨πρώτη φορά αριστερά¨ Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έπραξε το παραμικρό επί τεσσεράμισι χρόνια, δεν απάντησε στις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις και Ερωτήσεις – ¨γραπτές¨ και ¨επίκαιρες¨ – ούτε και σε επιστολή του Γιώργου Καρασμάνη προς τον ίδιο τον κ. Τσίπρα και, τελικά, δεν το ενέταξε σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα!
Ο Κώστας Καραμανλής, στη προαναφερθείσα συνάντηση τη Δευτέρα με τον Γιώργο Καρασμάνη, δεσμεύτηκε να ξεπεραστούν όλες οι δυσχέρειες και τα προσκόμματα που δημιουργεί ο νόμος 4212/2016, να ¨περάσει¨ από το Υπουργικό Συμβούλιο ως ¨έργο εθνικής σημασίας¨, να επικυρωθούν όλες οι μελέτες δεδομένου ότι πέρασε πολύς χρόνος απραξίας και, φυσικά, να διασφαλιστεί η χρηματοδότησή του.
Με δεδομένη την εξαγγελία του Πρωθυπουργού για τη υλοποίηση του μεγάλου έργου, ο Γιώργος Καρασμάνης ο οποίος από την πρώτη στιγμή, από το 2004 είχε αναδείξει τον οδικό άξονα σε στόχο πρώτης προτεραιότητας και είχε διασφαλίσει τη χρηματοδότηση όλων των μελετών αλλά και της κατασκευής με τα 120 εκατομμύρια που υφαρπάχτηκαν με τη γνωστή δόλια μεθόδευση, θα εξακολουθήσει ασφαλώς να παρακολουθεί στενά την εξέλιξη των διαδικασιών μέχρι και την δημοπράτηση της κατασκευής του.
Ήταν δίκαιο και ηθικό, και με τη δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη, θα υλοποιηθεί!