Επιστροφή στο παρελθόν με κατάργηση των ολοήμερων σχολείων και των γευμάτων, με αύξηση μαθητών ανά τμήμα και με διαγωγή κοσμία, η Υπουργός Παιδείας γυρίζει την Παιδεία σε μοντέλο τύπου Θάτσερ που δυστυχώς έχει χρεωκοπήσει πριν από χρόνια.

Ο τίτλος «νομοσχέδιο για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης», όπως το αποκάλεσε η ίδια η κ. Κεραμέως, είναι παραπλανητικός, και επιδιώκει να δημιουργήσει ένα σχολείο «φθηνό για το κράτος, ακριβό για την οικογένεια, τιμωρητικό για τους εκπαιδευτικούς, ανταγωνιστικό για τους μαθητές».
Δυστυχώς στη ΝΔ έχετε μάθει στους άριστους που δεν ανήκουν στην πραγματικότητα του δημόσιου σχολείου με αγορασμένα πτυχία ή καλύτερα με ψεύτικα βιογραφικά. Το δημόσιο σχολείο όμως και η εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας ανήκουν σε ένα από τα σημαντικότερα και ισχυρά τμήματα της ελληνικής κοινωνίας. Η υπουργός Παιδείας φέρνει το πολυνομοσχέδιο και η κυβέρνηση το ψηφίζει μόνη της στη βουλή και μάλιστα εν μέσω πανδημίας και ερήμην των εκπαιδευτικών. Χιλιάδες άνθρωποι της εκπαίδευσης έστειλαν διαμαρτυρίες της οποίες η υπουργός δεν είδε.


Η κυβέρνηση μας είχε νομοθετήσει την επέκταση του ολοήμερου σε όλη την Ελλάδα. Σχολείο ισότητας και δημοκρατίας, που έχει κατοχυρωθεί με προεδρικό διάταγμα. Η αναστολή λειτουργίας του ολοήμερου με μια… τηλεοπτική ανακοίνωση της υπουργού, εφόσον δεν υπάρχει νομοθέτηση, είναι παράνομη και θέτει ουσιαστικό πρόβλημα στις οικογένειες και τους μαθητές.
Κι ενώ αυξάνεται το όριο των μαθητών σε κάθε τάξη, αποφασίζεται αβασάνιστα να διδάσκονται τα νήπια την αγγλική γλώσσα, ενώ δεν έχουν μάθει ακόμη την ελληνική. Αυτό κι αν είναι αρνητική εξέλιξη για τα νηπιαγωγεία. Όλοι οι παιδαγωγοί εξηγούν ότι δεν πρέπει τα παιδιά στο νηπιαγωγείο να μαθαίνουν άλλη από τη μητρική γλώσσα. Αντίθετα, καταργείτε τη δεύτερη γλώσσα στα νηπιαγωγεία της μειονότητας στη Θράκη. Μέτρο θετικό που έπεσε θύμα του εθνικιστικού σας παροξυσμού. Είχαμε βάλει ένα βοηθό πλάι στο νηπιαγωγό, που να ξέρει την τουρκική, για να μπορέσουμε να κερδίσουμε στην ουσία τα παιδιά της μειονότητας, που δεν καταλάβαιναν λέξη ελληνικά. Και όχι να τα απομονώνουμε, σπρώχνοντάς τα στις αγκάλες των ακραίων της μειονότητας. Αυτό το καταργείτε και δημιουργείτε θέμα στη Θράκη που σύντομα θα το βρούμε μπροστά μας.
Όσο για τους υποψηφίους των πανεπιστημίων δεν ξέρουν τι θα ισχύει και τι όχι. Το πρόβλημα σας είναι ξεκάθαρο. Δεν αγαπάτε τη γνώση ούτε την ελεύθερη σκέψη. Στόχος κ. Κεραμέως είναι να δημιουργούμε καλύτερους πολίτες στην ελληνική κοινωνία. Αυτό είναι το μέλλον. Μην αφήνετε την Παιδεία μετεξεταστέα…