Σύμφωνα με την με αριθμ. πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/07-11-2020 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ  με θέμα  : Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται ΜΟΝΟ σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Τα μέτρα που προβλέπονται για τη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών, στο συγκεκριμένο επίπεδο, προβλέπουν (μεταξύ άλλων):

  • Λειτουργία με το αναγκαίο προσωπικό για την παροχή της υπηρεσίας ή την εκπλήρωση του έργου σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
  • Εξυπηρέτηση κοινού μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. (τηλ. πληρ. 2384350210 και 2384350211)

Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι: Το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. Εξυπακούεται ότι κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους του Δημοσίου. Ειδικότερα, όσον αφορά την εξυπηρέτηση δικηγόρων σε δημόσιες υπηρεσίες, επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 4194/2013 «Κώδικας Δικηγόρων» (Α’ 208): «Η είσοδος στα Υπουργεία και στα δημόσια καταστήματα επιτρέπεται ελεύθερα στους δικηγόρους με επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας, κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανένα χρονικό ή άλλο περιορισμό» (σχετική αριθ. ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.10/27509/11- 11-2013 εγκύκλιος, ΑΔΑ: ΒΛ1ΨΧ-8Γ8). Οι δικηγόροι εξυπηρετούνται στις δημόσιες υπηρεσίες κατόπιν προηγούμενου ραντεβού, σε κάθε περίπτωση όμως οι Υπηρεσίες κατά τον καθορισμό των ραντεβού θα πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των δικηγόρων. Σε περιπτώσεις δε που δικηγόροι προσέρχονται στις δημόσιες υπηρεσίες χωρίς προηγούμενο ραντεβού θα εξυπηρετούνται, μόνο εφόσον διασφαλίζεται η απαιτούμενη απόσταση και δεν υπάρχει συνωστισμός εντός της Υπηρεσίας. Επίσης, διευκρινίζεται ότι στα ως άνω προβλεπόμενα μέτρα για τον τρόπο εξυπηρέτησης του κοινού, είναι αυτονόητο ότι δεν περιλαμβάνονται στελέχη δημοσίων υπηρεσιών με αρμοδιότητα ελεγκτική ή διαμεσολαβητική, κατά το μέρος που η πρόσβαση στις δημόσιες υπηρεσίες επιβάλλεται στο πλαίσιο των καθηκόντων τους

 

 

Επομένως, οι πολίτες που έχουν επείγουσες ανάγκες για εξυπηρέτηση από τις υπηρεσίες του Δήμου Αλμωπίας , για το χρονικό διάστημα από τις 9 Νοεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2020, παρακαλούνται, πριν προσέλθουν στις υπηρεσίες υποδοχής, να κλείσουν τηλεφωνικά ραντεβού, με τα αντίστοιχα τμήματα. Τα στοιχεία επικοινωνίας των υπηρεσιών είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Δήμου: dimosalmopias.gov.gr

Η συμμετοχή όλων μας στην εφαρμογή των μέτρων περιορισμού της διασποράς του κορωνοïού αποτελεί μονόδρομο ώστε να παραμείνουμε υγιείς.