Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας Λάκης Βασιλειάδης συμμετείχε σήμερα στην εκδήλωση για την αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη που έλαβε χώρα στην έδρα της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με τη συμμετοχή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο Πρωθυπουργός καθώς και ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ανακοίνωσαν ότι μέσα στο καλοκαίρι ο οδικός άξονας Θεσσαλονίκη-Γιαννιτσά-Έδεσσα θα είναι έτοιμος να περάσει από τη Διϋπουργική ΣΔΙΤ και το φθινόπωρο θα προκηρυχθεί η πρώτη φάση των διαγωνισμών για την υλοποίηση.
Μετά το πέρας της εκδήλωσης ο Λάκης Βασιλειάδης παραχώρησε την ακόλουθη δήλωση:
«Πριν ακόμα από την ανάληψη της διακυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δεσμευτεί από τα Γιαννιτσά ότι η σύνδεση μεταξύ Έδεσσας και Θεσσαλονίκης θα υλοποιηθεί, ώστε να βγει επιτέλους η Πέλλα από την απομόνωση. Από εκείνη την ημέρα έχουν γίνει πολλά. Προσωπικά, κατέθεσα, λίγο μετά την εκλογή μου, Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, ώστε να γίνει γνωστή η πραγματική πορεία του έργου μέχρι τον Ιούλιο του 2019. Δυστυχώς, κάποιοι βιάστηκαν τότε να αμφισβητήσουν τη κίνηση μου αλλά και την απάντηση του Υπουργού για τη φάση υλοποίησης του έργου τη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα, όμως έχοντας μια σαφή εικόνα της κατάστασης ξέραμε τα επόμενα βήματα που χρειάζονταν.
Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις και πάντα σε επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, το έργο χαρακτηρίστηκε Εθνικής Σημασίας και εντάχθηκε στο Εθνικό Σχέδιο Μεταφορών, ολοκληρώθηκαν οι απαραίτητες μελέτες για το τμήμα Μαυροβούνι-Έδεσσα και αναζητήθηκαν κοινοτικές πηγές χρηματοδότησης, με τελευταία αυτή από το Ταμείο Ανάκαμψης. Συνειδητά επέλεξα να μην μιλήσω τότε, που κάποιοι έσπευσαν να πουν πως το έργο χάθηκε εφόσον δεν μπήκε στο Ταμείο Ανάκαμψης. Επιλέγω να τοποθετούμαι για το ζήτημα μόνο όταν μπορώ να συνεισφέρω με κάποιο τρόπο, με συνέπεια και μεθοδικότητα, όπως κάνω πάντα. Άλλωστε όλοι όσοι έχουν γνώση του έργου λέγαμε πως το Ταμείο Ανάκαμψης δεν είναι το μόνο χρηματοδοτικό εργαλείο.
Παρότι τελικά η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση δεν επετεύχθη, το έργο σήμερα μπαίνει στην τελική ευθεία μέσω της διαδικασίας Σύμπραξης Δημοσίου-Ιδιωτικού τομέα. Η διαδικασία αυτή θα επιτρέψει τη γρήγορη κατασκευή -εντός 3ετίας- και στη συνέχεια τη συντήρησή του για 27 χρόνια. Κι όλα αυτά, χωρίς διόδια. Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αλλά και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υλοποιούν την προεκλογική δέσμευση, ενώ ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηρεί μία ακόμα προσωπική υπόσχεσή του. Χωρίς πολλά λόγια, δείχνουμε έργα. «Το είπαμε, το κάνουμε πράξη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Απόστολος Τζιτζικώστας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών για την κατανόηση της σημασίας του έργου για την τοπική κοινωνία, τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας για τις πάντα αποτελεσματικές παρεμβάσεις και διεκδικήσεις του και τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη για τη σημαντική προσωπική δουλειά που έχει αφιερώσει στην υλοποίηση του έργου αυτού.»