Με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από ποιοτικές τουριστικές αγορές η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ξεκίνησε στοχευμένες ενέργειες προβολής της περιοχής ως προορισμού, συμμετέχοντας σε ένα Road Show στην κεντρική Ευρώπη και με σταθμούς το Μιλάνο και το Παρίσι.
Η εκδήλωση στο Μιλάνο πραγματοποιήθηκε στις 19 Νοεμβρίου με τη συνεργασία του Γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας, σε συνεδριακό χώρο και προσκεκλημένους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους. Εκπρόσωπος της Περιφέρειας παρουσίασε θεματικά το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας, η Γενική Διευθύντρια του Thessaloniki Convention Bureau Ελένη Σωτηρίου ανέλυσε τις προοπτικές ανάπτυξης του συνεδριακού τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη περιοχή και η Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης και Βορείου Ελλάδας Αναστασία Γαϊτάνου παρουσίασε την πολιτιστική διαδρομή των Βημάτων του Αποστόλου Παύλου στη Μακεδονία.
Η αντίστοιχη δράση στο Παρίσι πραγματοποιήθηκε στις 23 Νοεμβρίου με τη συνεργασία του ΕΟΤ Γαλλίας σε συνεδριακό χώρο και με συμμετέχοντες τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους του Παρισιού. Παρόμοιες στοχευμένες δράσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεχιστούν εντός του 2021 με σταθμούς στην Αθήνα, την Κοπεγχάγη και τη Μαδρίτη.
«Ύστερα από τα αισιόδοξα μηνύματα που λάβαμε από τις φετινές αφίξεις, αλλά και τα έσοδα από τον τουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία, στοχεύουμε δυναμικά για την επόμενη σεζόν που αναμένεται να ξεκινήσει νωρίτερα το επόμενο έτος, όχι μόνο στην επαναπροσέγγιση των επισκεπτών που ήδη μας γνωρίζουν, αλλά και στην προσέλκυση επισκεπτών από πολύ ποιοτικές αγορές, όπως η Ιταλία και η Γαλλία, οι οποίοι δεν έχουν επισκεφθεί τον τόπο μας. Είναι επισκέπτες που θέλουν να γνωρίσουν την Ελλάδα, αλλά κατευθύνονται κυρίως προς τα νησιά. Σκοπός μας είναι να τους εκπαιδεύσουμε, να πάμε στον τόπο τους, να γνωριστούμε και να τους παρουσιάσουμε τις εμπειρίες που θα βρουν στις εναλλακτικές δραστηριότητες στον Όλυμπο, στις τιρκουάζ παραλίες της Χαλκιδικής, στα βήματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αρχαία Πέλλα, στην παρατήρηση σπάνιων πουλιών στην Κερκίνη, στα οινοποιία της Νάουσας και της Γουμένισσας. Παρουσιάζουμε την Κεντρική Μακεδονία θεματικά, με νέο υλικό προβολής, κάτω από νέο brand name και με ποικίλες δράσεις, όπως digital marketing, προβολή στα ΜΜΕ και δράσεις στο εξωτερικό. Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι τη νέα τουριστική περίοδο τα τουριστικά έσοδα και οι αφίξεις θα προσεγγίσουν τα επίπεδα του 2019», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.