Διονύσης Σταμενίτης: «Στον ΣΥΡΙΖΑ κρίνουν εξ΄ ιδίων τα αλλότρια».
«Μπροστά στην προσπάθεια ορισμένων να παραπληροφορήσουν τους πολίτες της Πέλλας επαναλαμβάνουμε ότι το Φράγμα Αλμωπαίου βρίσκεται σε τροχιά δημοπράτησης και έχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Όπως έχει γίνει γνωστό, το έργο αποτελείται από δύο μέρη αυτό του Φράγματος και αυτό των αρδευτικών (κατάντι).
- Όσον αφορά το πρώτο μέρος του έργου (Φράγμα) αυτό θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ).
- Όσον αφορά το δεύτερο μέρος του έργου (αρδευτικά στο κατάντι), αυτό θα χρηματοδοτηθεί με τη μέθοδο ΣΔΙΤ και σε συνδυασμό με το Πρόγραμμα «ΥΔΩΡ 2.0», το οποίο χρηματοδοτείται με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το Φθινόπωρο αναμένεται η έγκριση του από τη Διυπουργική ΣΔΙΤ.
Η δημοπράτηση και των δύο μερών του έργου αναμένεται στο δεύτερο μισό του 2023 και έχει αποφασιστεί το χρηματοδοτικό εργαλείο όπως ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών και Ενωσιακών Πόρων του ΥΠΑΑΤ κ. Παπαγιαννίδης. Το συνολικό κόστος κατασκευής, λειτουργίας και συντήρησης υπολογίζεται άνω των 300 εκ. ευρώ.
Στον ΣΥΡΙΖΑ κρίνουν εξ’ ιδιών τα αλλότρια και προσπαθούν με ασάφειες να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Ίσως για να ξεχάσουν την καταστροφική, για την Πέλλα, θητεία τους, όταν αφήναν τα δεσμευμένα, από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, χρήματα για την εκπόνηση της μελέτης του δρόμου «Μαυροβούνι – Έδεσσα» να κάθονται, όταν άφηναν τη μελέτη για το Δικαστικό Μέγαρο Γιαννιτσών στο συρτάρι, όταν συνέδεαν την κατασκευαστική τύχη του Δικαστικού Μεγάρου Έδεσσας με αυτήν του Ηρακλείου, όταν αποζημίωναν τους παραγωγούς 1,5 χρόνο μετά την εκδήλωση της ζημιάς και σε δόσεις.
Για κακή δική τους τύχη αλλά για καλή των πολιτών του Νομού Πέλλας η Νέα Δημοκρατία φρόντισε ώστε τα μεγάλα έργα για την περιοχή μας να πάρουν τον δρόμο τους και επιτέλους ο τόπος να κερδίσει αυτά που αξίζει. Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μιλάει με πράξεις, θέτει στόχους και τους υλοποιεί πάνω σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και δεν συνηθίζει να εγκαινιάζει έργα σε μουσαμάδες.
Όπως και με την περίπτωση της κατασκευής του δρόμου Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα, που έσπευσαν κάποιοι να το καταδικάσουν γιατί δεν εγκρίθηκε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, η κυβέρνηση προχώρησε στην ένταξη του στον κατάλογο των έργων ΣΔΙΤ και ήδη ανακοινώθηκε ο διαγωνισμός για τον ανάδοχο, έτσι και με το Φράγμα του Αλμωπαίου θα τηρηθούν όσα έχουν ανακοινωθεί.
Συνεπώς, είτε το θέλουν είτε όχι, και ο δρόμος «Θεσσαλονίκη – Γιαννιτσά – Έδεσσα» θα κατασκευαστεί και το Φράγμα του Αλμωπαίου θα κατασκευαστεί, και θα κατασκευαστούν με κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας».