Με περισσότερες από 1.400 B2B συναντήσεις ολοκληρώθηκε η παρουσία της MANDYNAMIC στην 17η Διεθνή Έκθεση HORECA 2023, την κορυφαία εμπορική συνάντηση για τους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης, που διοργανώθηκε 10-13 Φεβρουαρίου 2023, στα 50.000 τμ. του Εκθεσιακού Κέντρου METROPOLITAN EXPO, στην Αθήνα.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, όσον αφορά την αναζήτηση και διάθεση προσωπικού. Ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων, εστιατορίων, επιχειρήσεων καφεστίασης, αρτοζαχαροπλαστείων, αλλά και της λιανικής και άλλων σχετικών κλάδων, επισκέφθηκαν το περίπτερο της MANDYNAMIC στο Hall 3, Stand D36 και συζήτησαν με τα στελέχη της εταιρείας για τις ανάγκες τους και τις ολοκληρωμένες λύσεις που μπορεί να τους προσφέρει η εταιρεία.
Η MANDYNAMIC, αποδεχόμενη την πρόσκληση των διοργανωτών, συμμετείχε στις παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης, στο HORECA Lab, που προσέλκυσαν εκατοντάδες επαγγελματίες από κάθε γωνιά της Ελλάδας, με ομιλία του Εμπορικού Διευθυντή της, κ. Ιωάννη Μπουζούρη, με θέμα: «Προσωπικό Εστίασης: Εκπαίδευση, μισθοί, κίνητρα για πιστούς συνεργάτες». Ο κ. Μπουζούρης παρουσίασε με βάση την εμπειρία της MANDYNAMIC και τη συστηματική μελέτη του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων που συνεργάζεται, κάποια συμπεράσματα που αποτελούν καλές πρακτικές στη διαχείριση του προσωπικού και μπορούν να βοηθήσουν στην αναβάθμιση της εικόνας της ίδιας της εργασίας στην εστίαση και τον τουρισμό. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στα εξής:
- Δίκαιες αμοιβές: Η αγορά εργασίας και οι διακυμάνσεις των οικονομικών συνθηκών, απαιτούν από τις επιχειρήσεις να επαναξιολογούν συνεχώς τους μισθούς των εργαζομένων, προσαρμόζοντάς τους σύμφωνα με τις συνθήκες, τις ικανότητες και την απόδοσή τους. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές, να διατηρήσουν το υπάρχον δυναμικό τους και να προσελκύσουν νέα ταλέντα.
- Mentoring: Η τοποθέτηση ενός έμπειρου στελέχους δίπλα σε έναν νεοεισερχόμενο εργαζόμενο, ως μέντορά του, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, καθώς λειτουργεί ως πρότυπο, μεταλαμπαδεύει τη γνώση και την κουλτούρα της επιχείρησης, και αποτελεί το πρόσωπο στο οποίο μπορεί να στραφεί ο νέος εργαζόμενος για να μοιραστεί τις σκέψεις και τις απορίες του.
- Ομαδικότητα – Καλό κλίμα: Είναι σημαντικό οι εργαζόμενοι να αισθάνονται ότι ως μέλη της ομάδας μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα και να συμβάλλουν στην επίλυση ζητημάτων. Η αίσθηση της ομαδικότητας δημιουργεί καλό κλίμα και ομαλή συνεργασία.
- Προοπτική – Δυνατότητα εξέλιξης: Οι δυνατότητες αναβάθμισης των δεξιοτήτων που παρέχει ο εργοδότης στους εργαζομένους, σε συνδυασμό με την προοπτική ανέλιξης εντός της επιχείρησης, παίζουν καθοριστικό ρόλο για την συγκράτηση των ταλαντούχων εργαζομένων.
- Ατομικές ανάγκες: Επειδή ο κάθε άνθρωπος βρίσκεται σε διαφορετικό στάδιο της ζωής του, με άλλες ανάγκες, τόσο υλικές, όσο και συναισθηματικές, και διαφορετικές προτεραιότητες οι επιχειρηματίες πρέπει να αφουγκράζονται και να προσπαθούν να ικανοποιούν τις ιδιαίτερες ανάγκες των ταλαντούχων εργαζομένων τους, προκειμένου όχι μόνο να τους κρατούν στην επιχείρηση, αλλά και να μεγιστοποιούν την απόδοσή τους.
- Επιβράβευση: Η επιβράβευση των εργαζομένων (υλική ή ηθική) είναι βασικό συστατικό για τη δημιουργία ικανοποιημένων και πιστών εργαζομένων.
- Εκπαίδευση: Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων με εξειδικευμένα προγράμματα. Η παροχή συστημάτων πιστοποίησης της επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και μαθητείας στα επαγγέλματα εστίασης είναι ιδιαίτερα σημαντική και κρίνεται απαραίτητο να υλοποιείται σε όλες τις ειδικότητες του κλάδου, ώστε να βελτιωθεί η συνάφειά τους με την αγορά εργασίας και να αναβαθμιστεί το κύρος τους.
Ο Ιδρυτής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της MANDYNAMIC, κ. Πέτρος Νίκου, δήλωσε: “Η HORECA αποτελεί την κορυφαία έκθεση για την εστίαση και τον τουρισμό. Μέσα σε τέσσερις ιδιαίτερα επιτυχημένες ημέρες, το περίπτερο της MANDYNAMIC αποτέλεσε και πάλι κομβικό σημείο συνάντησης για τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου. Θέλω να ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον των χιλιάδων επισκεπτών που ενημερώθηκαν για τις υπηρεσίες μας. Προτεραιότητά μας τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι να επιταχύνουμε τις διαδικασίες ολοκλήρωσης των επιχειρηματικών επαφών της έκθεσης, δημιουργώντας νέες μακροχρόνιες συνεργασίες. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη HORECA του 2024.”