Με ιδιαίτερη χαρά ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, κ. Ιορδάνης Τζαμτζής, υποδέχθηκε στο Διοικητήριο τις νέες φοιτήτριες και τους νέους φοιτητές, που πρώτευσαν στις πανελλαδικές εξετάσεις, χαρίζοντάς τους συμβολικά από ένα τάμπλετ. Οι 21 αριστούχοι απεφοίτησαν από τα 20 Λύκεια της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Εσπερινά και Μουσικά σχολεία) και πέτυχαν την εισαγωγή τους σε ανώτατες σχολές της επιλογής τους, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία, στις σχολικές τους μονάδες.
Τη βράβευση, που έγινε πλέον θεσμός , καθιέρωσε ο Ιορδάνης Τζαμτζής, από την αρχή της θητείας του, ως Αντιπεριφερειάρχη Π. Ε. Πέλλας, με την πεποίθηση ότι στην εποχή μας που η κρίση και απαισιοδοξία βαθαίνουν, επιβάλλεται να επιβραβεύονται οι άριστοι, ως ένα μήνυμα αισιοδοξίας προς την κοινωνία.
Καλωσορίζοντας τους νέους φοιτητές ο κ. Τζαμτζής τόνισε ότι στα πρόσωπα τους τιμά και αναγνωρίζει την αριστεία, που βασίζεται στο ήθος και τη μεθοδική προσπάθεια των μαθητών, τις φιλότιμες προσπάθειες των εκπαιδευτικών αλλά και στις θυσίες που υπομένουν οι γονείς. «Η προσήλωσή σας στο στόχο και ο επίπονος αγώνας σας απέδωσαν καρπούς» τόνισε ο κ. Αντιπεριφερειάρχης επισημαίνοντας «τώρα αρχίζει για σας μια επίπονη αλλά ενδιαφέρουσα και συναρπαστική διαδρομή στις λεωφόρους της γνώσης. Συνεχίστε με το ίδιο σθένος την ακαδημαϊκή σας μόρφωση και μακάρι αυτή η βράβευση να είναι μόνο η αρχή για άλλες, σπουδαιότερες διακρίσεις. Εσείς εγγυάσθε το μέλλον και τη νέα προοπτική που χρειάζεται ο τόπος μας. Στο πρόσωπό σας αναγνωρίζουμε και τιμούμε όσες και όσους αγωνίσθηκαν και κέρδισαν μία θέση στις πανεπιστημιακές σχολές. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ, τις οικογένειές σας, και τους δασκάλους σας που σας στήριξαν στην πορεία σας και δικαίως καμαρώνουν για την εξέλιξή σας. Εύχομαι σε όλες και όλους υγεία, δύναμη και τύχη στη ζωή σας.»
Στο σύντομο χαιρετισμό του ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, κ. Θωμάς Μπαχαράκης ευχαρίστησε τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας, κ. Ιορδάνη Τζαμτζή, για την συνεχή συμπαράστασή του στην εκπαιδευτική κοινότητα, επισημαίνοντας ότι δεν είναι αυτονόητο η Αυτοδιοίκηση να βραβεύει τους αριστούχους μαθητές και να αναγνωρίζει το έργο των εκπαιδευτικών.