ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
Διανύουμε τον δεύτερο μήνα έναρξης της σχολικής χρονιάς και κοινή διαπίστωση όλων των εκπαιδευτικών είναι πως η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας πλήττει το δημόσιο σχολείο , υποβαθμίζοντας την ποιότητα στην εκπαίδευση των παιδιών. Η απεργιακή κινητοποίηση της Τετάρτης 23 Οκτωβρίου 2024 είναι η απάντηση του κλάδου μας στην κυβερνητική πολιτική της οικονομικής και εργασιακής απαξίωσης των εκπαιδευτικών αλλά και στην πολιτική των πειθαρχικών και των διώξεων.


Η απεργία είναι το έσχατο όπλο που έχουμε! Για να ακουστεί η φωνή μας :
 Για τους νεοδιόριστους/-ες εκπαιδευτικούς « που δεν συνέπραξαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση » και ο Διευθυντής Π.Ε. Πέλλας έκρινε πως πρέπει να παραπέμψει στο πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο ενεργώντας αυταρχικά και αντιδημοκρατικά , προκειμένου να επιβληθεί “δια πυρός και σιδήρου” η αντιπαιδαγωγική ατομική αξιολόγηση.
 Για την εξασφάλιση των αναγκαίων όρων παροχής αξιοπρεπούς εκπαίδευσης στους μαθητές μας. Είναι απαράδεκτο να προχωρήσει η υπόλοιπη σχολική χρονιά με εκατοντάδες συμπτύξεις τμημάτων και να βαφτίζεται σύγχρονο το « στίβαγμα » 25 και πλέον μαθητών σε κάθε τμήμα. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να πάρει πίσω όλες οι αντιπαιδαγωγικές συμπτύξεις τμημάτων. Αίτημα του κλάδου είναι 15 μαθητές ανά τμήμα για το νηπιαγωγείο και τις Α’ – Β’ τάξεις και μέχρι 20 μαθητές για τις υπόλοιπες.
 Για την εξασφάλιση αξιοπρεπών όρων διαβίωσης των εκπαιδευτικών ενάντια στους μισθούς εξαθλίωσης και στην ακρίβεια. Ζητούν αξιολόγηση όταν οι αναπληρωτές και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ζουν μακριά από τον τόπο τους ανέστιοι και αδυνατούν να περάσουν το μήνα λόγω των ξέφρενων τιμών των ενοικίων και των πάγιων εξόδων. Απαιτούμε να ζούμε αξιοπρεπώς από τον μισθό μας!
 Για την εξασφάλιση αξιοπρεπούς χρηματοδότησης των σχολικών μονάδων και όχι για επιδόματα των 500 ευρώ. Να χρηματοδοτηθούν τα σχολεία από τον κρατικό προϋπολογισμό στο ύψος των πραγματικών αναγκών και όχι στην προώθηση του «σχολείου της αγοράς», το οποίο θα είναι στην καλύτερη περίπτωση υποχρηματοδοτούμενο και οι εκπαιδευτικοί θα αναγκάζονται να ψάχνουν χορηγούς ή να κοιτάζουν τους γονείς στην τσέπη.
 Για το Νηπιαγωγείο , την πρώτη δομή κοινωνικής ένταξης , διεκδικούμε έκδοση υπουργικής απόφασης για το ωράριο των νηπιαγωγών , να λογίζεται διδακτικός χρόνος όλος ο χρόνος παραμονής των παιδιών στο νηπιαγωγείο , μέγιστος αριθμός μαθητών 15 ανά τμήμα , επίλυση κτηριακών προβλημάτων, στήριξη των ειδικών σχολείων και τμημάτων ένταξης με λογοθεραπευτές/ εργοθεραπευτές και μόνιμο βοηθητικό προσωπικό.
 Για την διασφάλιση της κάλυψης όλων των λειτουργικών κενών. Δεν νοείται ένα και πλέον μήνα μετά το άνοιγμα των σχολικών μονάδων να μην έχουν καλυφτεί τα σχολεία μας σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων , παράλληλη στήριξη, νοσηλευτές και ΕΒΠ-ΕΕΠ.

Δεν πρόκειται για μια ακόμη μονοήμερη απεργία!

Πρόκειται για μια αντίδραση με συλλογικότητα, μαχητικότητα και αποφασιστικότητα, για να κρατήσουμε όρθια τα σχολεία.
Παλεύουμε για καλύτερες συνθήκες δουλειάς, για τα εργασιακά μας δικαιώματα και την αξιοπρέπειά μας ως εκπαιδευτικοί λειτουργοί, για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ!