Οι επιπτώσεις από τη χρήση των ναρκωτικών είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία και ο κόσμος μας.
Ο παραπλανητικός κι εύκολος δρόμος των ψευδαισθήσεων, των παραισθήσεων και της δήθεν διεξόδου από τα προβλήματα παρασέρνει συνανθρώπους μας οδηγώντας τους σε μια καταστροφική πορεία, σε μια πορεία που μπορεί να μην έχει επιστροφή, εάν δεν υπάρξει έγκαιρη αντιμετώπιση.
Το πρόβλημα των ναρκωτικών είναι ένα ζήτημα που μας αφορά όλους και δεν έχει σημασία από το πόσο κοντά ή μακριά βρίσκεται από τον καθένα μας.
Τα ναρκωτικά απειλούν την κοινωνία μας και μάλιστα το πιο ευαίσθητο κομμάτι της που είναι η νεολαία μας.
Ως πολιτεία, ως κοινωνία οφείλουμε να προστατεύουμε τους νέους μας από τη μάστιγα των ναρκωτικών. Η έγκαιρη ενημέρωση, η πρόληψη, η αποτροπή της χρήσης και της εμπλοκής είναι ο πρώτος στόχος κι ακολούθως η συμπαράσταση, η υποστήριξη, η υλοποίηση προγραμμάτων θεραπείας, παρακολούθησης κι επανένταξης των εξαρτημένων ατόμων στο κοινωνικό κι εργασιακό περιβάλλον και η στήριξη με κάθε δυνατό τρόπο των οικογενειών τους. Βεβαίως η πάταξη των κυκλωμάτων εμπορίας και διακίνησης των ναρκωτικών αποτελεί για την πολιτεία ζήτημα πρώτης προτεραιότητας.
Όλοι μας οφείλουμε, συλλογικά και προσωπικά, να βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους νέους μας, να τους στηρίζουμε, να τους ενθαρρύνουμε να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα, να έχουν μια αξιοπρεπή, δημιουργική ζωή, να τους προσφέρουμε και να τους παροτρύνουμε ν΄αξιοποιούν το χρόνο τους σε χρήσιμες ενασχολήσεις και διεξόδους, όπως είναι ο πολιτισμός, ο εθελοντισμός, ο αθλητισμός ώστε να μην καταλήγουν στον ψεύτικο κόσμο των ναρκωτικών.
Ο Δήμος μας μέσα από τις κοινωνικές του δομές και σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς παρέχει ενημερωτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες για την πρόληψη κι την αποτροπή της εμπλοκής με τα ναρκωτικά. Σημαντικός κι επαινετέος είναι ο ρόλος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Πέλλας «Όραμα» του οποίου μέλος είναι ο Δήμος μας.
Με αφορμή λοιπόν την Παγκόσμια ημέρα κατά των ναρκωτικών – Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 – διατρανώνουμε κι επιβεβαιώνουμε την κοινωνική πολιτική και συμπεριφορά μας: «Όχι στα ναρκωτικά, Ναι στη ζωή!».
Η Δήμαρχος Σκύδρας
Κατερίνα Ιγνατιάδου



















