Αφοί Τούρα - Ζωοτροφές
Ελένη Λαζάρου Λέντσε - Λογιστικό Γραφείο ΈδεσσαΑκαδημία Καφέ Μπάρ ΈδεσσαΣτεγνοκαθαριστήριο «Κύκνος» Έδεσσα ΧΑΤΖΗΗΛΙΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ

Σε νοσοκομεία διακομίστηκαν 19 δρομείς του Μαραθωνίου – Ποιοι ήταν οι νικητές

33os-marathonios-athinas-620x320
Συνολικά 19 άτομα που συμμετείχαν στον 33ο Μαραθώνιο της Αθήνας διακομίστηκαν σε νοσοκομεία της Αττικής. Ειδικότερα, δύο μεταφέρθηκαν στο Σισμανογλειο, ένας στο ΚΑΤ και 16 στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

Οι 15 έχουν πάρει εξιτήριο, ενώ τέσσερις παρέμειναν για νοσηλεία στον Ευαγγελισμό. Σύμφωνα με πληροφορίες, νοσηλεύονται στη Μονάδα Εμφραγμάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τρίτη διαδοχική χρονιά ο Χριστόφορος Μερούσης ήταν νικητής στον Μαραθώνιο Αθήνας. Δεύτερος ο Θεοδωρακάκος, τρίτος ο Ευαγγελίδης.

Όλες οι Ειδήσεις

Δείτε Περισσότερα