Συνάντηση με την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, πραγματοποίησε την Τρίτη, 23 Ιουνίου, ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας, Διονύσης Σταμενίτης, με αντικείμενο ζητήματα εφαρμογής της εργατικής νομοθεσίας στον πρωτογενή τομέα, τα οποία απασχολούν παραγωγούς, συνεταιρισμούς και φορείς της αγροτικής οικονομίας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Σταμενίτης έθεσε ζητήματα που αφορούν την εποχική απασχόληση κατά τις περιόδους συγκομιδής, την ανάγκη μεγαλύτερης ευελιξίας στην οργάνωση της εργασίας και τη διαχείριση των υπερωριών. Παράλληλα, συζητήθηκαν οι δυσκολίες εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στις αγροτικές δραστηριότητες, καθώς και η ανάγκη εξορθολογισμού του πλαισίου λειτουργίας του εργοσήμου.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στην επιτάχυνση των διαδικασιών μετάκλησης εργατών γης από τρίτες χώρες, στη μείωση των διοικητικών βαρών για τους παραγωγικούς φορείς, καθώς και σε ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία των συνεταιριστικών οργανώσεων.
Η Υπουργός, κ. Κεραμέως ενημερώθηκε αναλυτικά για τα ζητήματα που έχουν ανακύψει στην πράξη και συμφωνήθηκε η συνέχιση της συνεργασίας για την αναζήτηση λύσεων που θα στηρίζουν την αγροτική παραγωγή, διασφαλίζοντας παράλληλα την ορθή εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας.
Επιπρόσθετα, συζητήθηκε και το ζήτημα της εφαρμογής ενιαίων κανόνων στο κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα για τους εργαζόμενους, μέλη οικογενειών, που αναλαμβάνουν τη φροντίδα ατόμων με αναπηρία, για το οποίο ο Βουλευτής έχει καταθέσει προτάσεις στο παρελθόν. Όπως τονίστηκε από την Υπουργό, είναι ένα ζήτημα που το Υπουργείο το εξετάζει με στόχο την εξεύρεση λύσης, ώστε να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή σύγκλιση.



















