Ο Δήμαρχος Αλμωπίας

ΜΠΈχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
2. Την υπ’ αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.
3. Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.
4. Το γεγονός ότι ο Δήμος. εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν πέντε [5] Αντιδήμαρχοι.
5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 – ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος Β’) για τον Δήμο Αλμωπίας , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 29.354 κατοίκους.
6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμωπίας έχει δυο [2] Δημοτικές Ενότητες.
7. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ.2363/τ.Β΄/24-10-2011)

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει ως Αντιδήμαρχο Διοικητικών, Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αλμωπίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας , κο Σαββίδη Γεώργιο του Λαμπριανού, στον οποίο δεν θα παρέχεται αντιμισθία, με θητεία δυόμισι ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή μέχρι 28/02/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτόν καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:
1. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
– την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, ήτοι του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών [Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης] και του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.
– την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου.
– την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, πιστοποιητικών εν ζωή και πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών εργαζομένων στο εξωτερικό.
– την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
– τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
– την τέλεση γάμων
– την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
– τη λειτουργία των ΚΕΠ,
– την έκδοση πράξεων σχετικών με την πολιτογράφηση αλλοδαπών και μεταναστών
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
2. Παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:
– τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
– τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.

 

Επίσης του ανατίθενται και οι παρακάτω αρμοδιότητες:
1.Την αρμοδιότητα τέλεσης Πολιτικών Γάμων.
2.Τη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων.
3.Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής
4.Την υπογραφή πάσης φύσεων πιστοποιητικών που εκδίδονται βάσει τηρουμένων στοιχείων.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

Γ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Σαββίδη Γεωργίου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Τσιμτσιρίδης Γεώργιος.
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, εάν δεν υπάρχει σε μια εβδομαδιαία του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Εσωτερική διανομή Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
1.Γρ.Δημάρχου
2. Οριζόμενο Αντιδήμαρχο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΙΝΟΣ
3.Δ/νσεις του Δήμου
4.Αρχείο