Με πολυπληθή συμμετοχή και με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Grow Greek Online Tourism” στην Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας. Η δράση αυτή υλοποιείται από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την Google και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (Σ.Ε.Τ.Ε.)
seminario_google_pella
Στην κατάμεστη αίθουσα συσκέψεων του Διοικητηρίου, στην Έδεσσα, παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, της εκπαίδευσης, της ευρύτερης δημόσιας διοίκησης, επικεφαλείς ιδιωτικών φορέων και πολλοί επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού και όχι μόνο για να παρακολουθήσουν την ενημερωτική εκδήλωση.
seminario_google_pella_1
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού – Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος, ο οποίος ανέλαβε την πρωτοβουλία υλοποίησης του σεμιναρίου σε ολόκληρη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ανέφερε σχετικά: «Δίνουμε την ευκαιρία σε φορείς τουρισμού, νέους επιχειρηματίες, στελέχη της δημόσιας διοίκησης και ενδιαφερόμενους πολίτες να ενημερωθούν για τα χρήσιμα εργαλεία που προσφέρει η Google, μια ηγέτιδα επιχείρηση, για την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας μιας τουριστικής επιχείρησης και την περαιτέρω ανάπτυξή της. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επενδύει στο δίπτυχο τουρισμός – πολιτισμός, μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών. Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στην ψηφιακή εποχή, ώστε, να αναδείξουμε με τον ταχύτερο και αποδοτικότερο τρόπο τον τουριστικό και πολιτισμικό πλούτο που διαθέτει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας».

Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο Ειδικός Σύμβουλος και μέλος της Ομάδας Τουρισμού της Π.Κ.Μ. Γιάννης Τσίκος, ενώ, ο εισηγητής Στέλιος Ντουράκης παρουσίασε εργαλεία και εφαρμογές για την ενίσχυση της online παρουσίας μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Επίσης, αναφέρθηκαν παραδείγματα από επιτυχημένες καμπάνιες, πρότυπα σωστά δομημένων ιστοσελίδων και ευκαιρίες εκπαίδευσης των ενδιαφερομένων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Google για τον online τουρισμό και όχι μόνο. Ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος και απαντήσεις σε απορίες των συμμετεχόντων.