ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ;
ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ
“Cine-teens”
(Σύμπραξη 1ου & 2ου ΓΕΛ Έδεσσας)
9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017

Μεσάνυχτα στο Παρίσι 2011 94΄
Midnight in Paris
3 / 5

Αμερικανοισπανική ταινία, σκηνοθεσία Γούντι Άλεν με τους: Όουεν Γουίλσον, Ρέιτσελ ΜακΆνταμς, Μάριον Κοτιγιάρ, Κάθι Μπέιτς, Κάρλα Μπρούνι

Υπόθεση: Ο Γκιλ, ένας χολιγουντιανός σεναριογράφος που ονειρεύεται ότι θα βρει την έμπνευση να τελειώσει το βιβλίο του, φτάνει στο Παρίσι με την αρραβωνιαστικιά του και τους γονείς της. Μόνο που η γαλλική πρωτεύουσα δεν συμβολίζει τα ίδια πράγματα για το αταίριαστο ζευγάρι. Εκείνος, υπέρμετρα ρομαντικός κι αυθόρμητος παίρνει την πρωτοβουλία να περπατήσουν στη βροχή. Εκείνη, ως γνήσιο κορίτσι του Μάλιμπου, παίρνει ταξί. Εκείνος καταστρώνει προσκύνημα στα σπίτια που έζησε ο Μποντλέρ και ο Ντιντερό, σ’ όλα τα καφέ που μέθυσε ο Χέμινγουεϊ και ο Φιτζέραλντ. Εκείνη πάει για ψώνια. Εκείνος προτείνει να μετακομίσουν μόνιμα σε μια μποέμικη σοφίτα στην Καρτιέ Λατέν. Εκείνη του προτείνει ψυχανάλυση. Όταν συναντήσουν τυχαία έναν παλιό φίλο της, τον Πολ, έναν αφόρητο ξερόλα ψευδοακαδημαϊκό, ο Γκιλ πνίγεται από την μπαναλιτέ της νεόπλουτης παρέας που σε λίγο θα αποτελεί την οικογένειά του και βγαίνει για μία νυχτερινή βόλτα. Μόνο που μόλις οι καμπάνες της εκκλησίας στο λόφο της Αγ. Γενεβιέβης σημάνουν μεσάνυχτα κάτι μαγικό θα συμβεί. Κάτι που μπορεί να συμβεί μόνο στο Παρίσι.
Κριτική: Στην 46η αυτή ταινία του, εκτός από τον όμορφο, απολαυστικό φόρο τιμής στους συγγραφείς και καλλιτέχνες που θαυμάζει, ο σκηνοθέτης του «Μανχάταν» χρησιμοποιεί την προτίμηση τόσο του Γκιλ όσο και της Αντριάνα να ζήσουν σε παλιότερες εποχές για να κάνει ένα σχόλιο πάνω στους ανθρώπους που, αντιμέτωποι με τα διάφορα προσωπικά και άλλα καθημερινά προβλήματα, στρέφονται στο παρελθόν, με την ελπίδα πως τότε η ζωή ήταν καλύτερη. Όλα δοσμένα μέσα από σκηνές στημένες με ξεχωριστή φροντίδα, αγάπη και χιούμορ, με μια φωτογραφία (του Ιρανού Ντάριους Χόντζι) που συλλαμβάνει όχι μόνο την ομορφιά του Παρισιού, αλλά και ό,τι αυτό εκπροσωπεί για τον σκηνοθέτη. Με ένα έξοχο καστ σε δεύτερους ρόλους, ανάμεσά τους και η Κάρλα Μπρούνι στον επεισοδιακό ρόλο μιας ξεναγού. (Νίνος Φενέκ Μικελίδης)
“Cine-teens”
ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ