Στον σημερινό κόσμο όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης στον επιχειρηματικό τομέα της εστίασης καλπάζουν και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται, η υιοθέτηση έξυπνης τεχνολογίας για πολλές επιχειρήσεις αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για την βελτίωση των υπηρεσιών και την σωστή οργάνωση των εσωτερικών διαδικασιών και της σωστής εξυπηρέτησης πελατών. Εδώ λοιπόν έρχονται να παίξουν βασικό ρόλο τα διαφορά συστήματα ασύρματης παραγγελιοληψίας https://www.elink.com.gr/ που αφορούν καφετέριες και εστιατόρια.

Σιγουρά η σωστή επιλογή εξαρτάται από τις ανάγκες που έχει κάθε επιχείρηση και το ποσό που διαθέτει για μια τέτοια επένδυση. Υπάρχουν δυο επιλογές, η πρώτη είναι η εσωτερική εγκατάσταση ενός συστήματος σε μηχανήματα που θα πρέπει να αγοράσει η ίδια η επιχείρηση, και από την άλλη η μηνιαία συνδρομή σε εφαρμογή cloud ενός προγράμματος android παραγγελιοληψίας https://www.elink.com.gr/%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7%cf%84%cf%8c-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%83%cf%8d%cf%81%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b7-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%b9%ce%bf%ce%bb%ce%b7%cf%88%ce%af%ce%b1 που μπορεί να λειτουργήσει αμέσως μετά από μια σύντομη παραμετροποίηση, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία του πελάτη. Βέβαια, υπάρχει και το υβριδικό μοντέλο που έχει να κάνει με τη σύζευξη ενός εικονικού υπολογιστή στο διαδίκτυο και την εγκατάσταση του λογισμικού σε αυτόν. Αυτός ο τρόπος είναι ένας συνδυασμός cloud τεχνολογίας με χαρακτηριστικά τοπικής εγκατάστασης on a promise. Δηλαδή, το μηχάνημα εγκατάστασης δεν θα βρίσκεται στον χώρο σας, αλλά κάπου στο διαδίκτυο, απλά θα το ενοικιάζετε με ό,τι άλλο αυτό μπορεί να σημαίνει.

Πώς λειτουργεί η ασύρματη παραγγελία;

Υπάρχουν δύο κύριες μορφές ασύρματης παραγγελίας:

1. Παραγγελία εντός εφαρμογής: Τα εστιατόρια συνεργάζονται με μια υπηρεσία που είναι online ή μια προσαρμοσμένη εφαρμογή. Οι πελάτες περιηγούνται στο μενού, κάνουν παραγγελίες και πληρώνουν απευθείας μέσω της εφαρμογής. Η παραγγελία μεταδίδεται στην κουζίνα του εστιατορίου για προετοιμασία.

2. Παραγγελία από το τραπέζι: Τα εστιατόρια εξοπλίζουν τραπέζια με κωδικούς QR ή tablet. Οι πελάτες σαρώνουν τον κωδικό ή έχουν πρόσβαση στο μενού στο tablet, παραγγέλνουν και πληρώνουν απευθείας με POS.

Οφέλη για τις καφετέριες:

Ταχύτερη εξυπηρέτηση: Μειώστε τους χρόνους αναμονής και τα λάθη σας, και βελτιώστε την ταχύτητα διεκπεραίωσης των παραγγελιών, ειδικά κατά τις ώρες αιχμής.

Αύξηση εσόδων: Γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση χωρίς λάθη σημαίνει αυτόματα αύξηση των παραγγελιών και του τζίρου.

Εξατομικευμένη εμπειρία: Προσφέρετε προγράμματα αφοσίωσης σε πελάτες μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή sms, εκμεταλλευόμενοι το ιστορικό παραγγελιών και τα δεδομένα της εφαρμογής.

Πληροφορίες βάσει δεδομένων: Παρακολουθήστε τις προτιμήσεις των πελατών, τα δημοφιλή στοιχεία και τις ώρες αιχμής παραγγελιών για να εμπλουτίσετε το απόθεμά σας και τις προσφορές.

Οφέλη για τα τουριστικά εστιατόρια και καφετερίες:

Πολύγλωσσα μενού: Προσφέρετε μενού σε διαφορετικές γλώσσες, διευκολύνοντας την επιλογή φαγητού στους ξένους επισκέπτες. Με αυτό τον τρόπο εξαλείφετε τα προβλήματα επικοινωνίας με το προσωπικό, προσφέροντας μια καλή εμπειρία φαγητού στους πελάτες σας.

Περισσότεροι πελάτες: Αυξήστε τη διαθεσιμότητα τραπεζιών και μεγιστοποιήστε τη χωρητικότητα των θέσεων, ειδικά κατά την τουριστική περίοδο αιχμής.

Προσαρμογή παραγγελίας: Επιτρέψτε στους τουρίστες να προσαρμόσουν τα πιάτα τους σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.

Ευκολία πληρωμής: Προσφέρετε διάφορες επιλογές πληρωμής, όπως πιστωτικές κάρτες, ρευστό και πληρωμή από κινητά ή κυβερνονομίσματα.

Ανακεφαλαιώνοντας, θα μπορούσαμε να πούμε ότι με τη σωστή κατανόηση των διαφόρων συστημάτων, των λειτουργιών τους και των πιθανών προκλήσεων που μπορεί να υπάρξουν κατά την εγκατάσταση τους, οι επιχειρήσεις θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την τεχνολογία προς όφελος τους για να προσελκύσουν περισσοτέρους πελάτες, έτσι ώστε να ευδοκιμήσουν στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης.